2010. augusztus 9., hétfő

Egyveleg

Fuhhh nem is tudom hol kezdjem, vagyis inkabb, hogy hol folytassam . . . sok minden torten ez alatt az egy het alatt, miota nem irtam. Az a baj, hogy sokszor vagyok ugy, hogy valami tortenik pl. a konyhaban, vagy takaritas kozben es akkor megjegyzem hangosan, hogy na, ez blogtéma, viszont ilyenkor amikor leülök a gép elé nem sok minden jut eszembe . . . :(.

Egyik este nem volt itt a teljes Chicken staff, ugyanis lehetett menni New Yorkba egy napra, (en nem eltem a lehetoseggel, mert tabor utan, ugyis megyunk oda Ketrinemmel)és viszonylag sokan elhúztak. Marc azt mondta special dinner lesz ami annyit jelentett, hogy BBQ volt, csak a staff-nek :), nagyon joooo . . . megrohamoztuk a konyhat es mindenki azt keszitett magának, amit csak akart . . . aztan mentünk ki grillezni :). Jó volt a hangulat mindenki pátyolgatta saját kajeszkölteményét. Mi úgy döntöttünk halat fogunk enni, ráraktunk egy csomó olyan dolgot pác gyanánt, amiről azt sem tudtuk, hogy mi az :D. Kyle csak lesett, hogy mi mindent rápakolunk :D. A vicc az volt, hogy négyen összeálltunk, hogy egy alobalba pakoljuk a cuccost (Fanni, Tania, Reka es én) és már mindenki jólakott a mi halunk meg még szinte jeges volt az alobalba. . . szoval mire elkészült már nem is voltunk éhesek, mert ezéből csiptünk, meg azéból csíptünk :D.

Itt előtte be lett szólva, hogy grimaszt! Nézzétek az arcom . . . brutalita :DDD :
 

És bár utolsónak, de a mi eledelünk is elkészült :o) :
  



Fiatalság bolondság :o) :

 



Bryn Mawr szigora :))) :
 




Nem sokáig szigorkodtunk :o):
 


 

Este 11 tájékán már nem bírtam a gyomrommal, megloptunk a sütit :D . . . nemhiába mondják, hogy az éhség nagy úr :o)

  


Ennyit a BBQ-ról. Van még itt mesélni való . . . történt az ugyanis, hogy . . . megszülettek a távlati tervek, sőőőt nemhogy csak megszületek már eléggé valóságszaguk is van :D. Szept. 12.-éig maradhatok a táborban,    amiben az lesz az érdekes, hogy szept. elején elmennek a magyarok és 10.-én távozik az utolsó orosz-lengyel ötvözet. Tehát halványlilagőzekém nincs, hogy 2 napot mi a lótúrót fogok én itt egyedül csinálni a konyhán :D . . . hááát, izgi lesz az biztos :S.  Sebaj, Ketrinem elintézte a főnökével, hogy mehessek át a tábtorukba, ami a következőképpen alakul majd: 13.-án ugrasztom Joe-t, hogy vigyen be Honesdale-ba, onnan bebuszozok New Yorkba, onnan Bostonba, onnan Portlandbe és oda már jön értem KatrinUSAm :) kemény 8-10 óra lesz egyedül teszem hozzá . . . attya ég. Sebaj, megéri . . . ugyanis Ketrinéknél melózunk még kicsit és 20.-án röppenünk Miamibaaa . . . megvan minden foglalás, repjegyek, hostelek, minden . . . . ojjj :D! Ott üneplem a születésnapomat is, meg anyukámét is . . . ugye maminko (mivelhogy a születésnapján születtem :o) ). 4 éjszaka 5 nap Miamiba, onnan röppenés New Yorkba, ahol szinten 4 napot töltünk. Egy napot át szeretnénk ruccanni Washington DC-be, bekacsintunk Obamának :DDD. Aztán 29.-én újra vasmadárra szállok, ezúttal viszont már hazamegyek, Jurópba :D. Miamiba, a South Beach-en leszünk a legfelkapottabb hely, a hostelünk  2 percre van a parttól . . . már most lippog a seggem, ha belegondolok. Azt mondom, megéri szaros munkát végezni, ha utánna a napsütéses Miami tengerpartján koktélt szürcsölgethesz :D. New Yorkba pedig a Central  Parkkal szemben leszünk . . . ugyanazon hostelba, mint amikor ideérkeztem :D. Kicsit kaszárnyás, 25 dolcsi egy éjszaka  . . . a legolcsobb 20 dolcsi volt, de ott már a minőséget el sem merem képzelni :D. 

Köv. téma: szombaton összerittyentettük a társaságot és bementünk Honesdale-be bowlingozni . . . igaz fele csapat jött csak az este mégis fantasztikusra sikeredett! Mindenki felhőtlenül szórakozott, sokat nevettünk, bénáskodtunk. Közben sokat gondoltam az otthoni nagy bowlingos társaságra: Maci, Anikesz, Andresz, Lacesz és Anitesz . . . hazamegyek okvetlen megyünk, lenyomunk egy derbit :D. 

 








 




 


 

A Niagarát szándékosan nem említettem, az egy külön bejegyzést igényel, amit megpróbálok mihamarabb megejteni :o). 

Mindenkinek rengeteg pusszantóst küldök, öleléseket meg sok szeretetet . . . macimnak csókot. Adios :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése