2010. augusztus 2., hétfő

Boldogságos nap :)

Kezdeném ott, hogy Day off - végre valahára, ugyanis már vagy egy hónapja nem volt day off-om :S. Ez mégpedig azért, mert egy héten egy szabadnap jár, viszont az elmúlt 3hétben a szabadnap helyett a kiruccanásokat választottam (Dorney, Philly, Hershey) . . . így tehát már nagyon rámfért a szabadnapozás.
A nap jól kezdődött úgy 11 tájékán :) . . .  ebéd . . . skyp a családdal – ami igazán boldoggá tett.  Végre jót beszélgettem Csabusommal (mint a régi szép időkben, amikor kiültünk a teraszra a nyári estéken és . . . jajjj de hiányzott már),  meg ancikámmal is sikerült értekezni, sőt mi több a mamával is, boldogság volt :) . . . Macival nem jött össze-annál inkább vártam a hétvégét. A tere-fere után lecuccoltunk a medencéhez. Amint leraktam a dolgaimat Tomi szólt, hogy csomagot kaptam és hogy Dee-nél van. Ami szufla csak bennem volt . . . futottam a medencétől a konyháig. Berohantam majd eljutott az agyamig,hogy papucsban nem lehet a konyhába menni, így mindjárt visszacurikkoltam :D. Rafát megkértem, aki volt olyan kedves és szólt Dee-nek, aki rövid időn belül egy csomaggal a kezében óriási vigyorral az arcán jött felém :D. Elkarmoltam és futottam a lodge-ukba, hogy meglássam végre a tartalmát :). Amit tudni kell, Maci mondta, hogy küld nekem meglepit, de nem árulta el, hogy mit . . . szóval már egy hete lesegettem a fedex-eseket, aztán azért csak megjött az a csomag. Óriási meglepi volt, végigvonyítottam egész kibontási tortúrát . . . ritka öröm :D. Lényeg: a fő attrakció egy párna volt, amit még én vettem neki anno és amikor náluk aludtam mindig ment érte a fight :D . . . mielőtt kijöttem volna, nekem akarta adni, hogy hozzam magammal, de sajnos nem jött össze :S . . . és most elküldte, mellékelve csupa olyan dolgokkal, amiket szeretek . . . magyar keresztrejtvény (nagy fun vagyok, éjjel – nappal fejtegetek otthon :) – kis figyelmes Macikám – egyáltalán nem említettem, hogy esetleg hiányozna a fejtegetés :) ), meg csupa általam szeretett édességeket, sósságokat :D – SZERETLEK MACUS – tényleg olyan boldogságosság volt :).
Egész délutánt a medencénél töltöttük – imádtam :). Éééés a fő attrakció, természetesen csakis a csomag után . . . este jött. Végre erőt vettem magamon és legyőztem a lustaságom - nagy köszönet Gabiéknak a közreműködésért - és kimentünk a Limerick-be (pub). Fantasztikusan frenetikusan szuperosan remek érzés volt . . . képzeljétek . . . bementünk egy emberekkel teli helyre. Leírhatatlan milyen volt . . . rágyújtani egy szál cigire, belekortyolni a habosra csapolt sörbe és mindezek után felkerekedni és táncra perdülni :D. Komolyan nem tudom mihez hasonlítani :DDD. Egy csomó fiatal volt a szomszédos táborból is . . . szép számban összejöttünk.

Összegezve boldogságom okát: 11ébredés-skype-csomag-medence-Limerick :))) . . . a legjobb napok egyike volt.

Ölelés van meg sok pussz :))) . . . meg szeretet (Fanni szavaival élve :D ).

Képekben:



 


Ezt a pipőkét vettem Philadelphiába . . . hát nem gyönyörű?! Beleszerelmesedtem az első látásra :) :


Odafelé menet, a félreértések elkerülése érdekében – színjózan vagyok és tudom nemnormális is egyben :D – de hát minek komolykodni, úgy szép az élet, ha vidám :) :


Rivaldafényben :DDD :

 


A rákészülődés eredménye:) :

 


Az arcom minden akkor érzett érzést elárul szerintem :D :






Pussz . . . :o)








6 megjegyzés:

  1. Virágszál melett virágszál, az egyik az enyém ill. miénk, a másik a természeté, az eggyik szebb mint a másik :-)

    VálaszTörlés
  2. Istenem megkaptam a rangot :D . . . koszonom tenyleg nagyon aranyos vagy, ugy tud hizelegni, jajjj de tud :) . . . szeretlek!

    VálaszTörlés
  3. Ezt boldogságos volt olvasni is :))

    VálaszTörlés
  4. De jooo, orulok, hogy atadta az akkor erzett boldogsagossagot :)))

    VálaszTörlés
  5. háj evribady :o), megjöttünk. Majd írok e-mailt. Nos komi - ha még jobban lefogysz láááányko, már a melbimbóid se fognak láccani a bikinidben. Fuuuu durvesz - hova tüntek a melleid? :oP. Och a pipő csini bár nem az én izlésem. Nos enyi páááááá

    VálaszTörlés
  6. Jeeej de jo . . . szia Draga, orulok, hogy ismet kaptam eletjelet feloled :o). Kerlek irj levelket, minel hamarabb, minden egyes reszletre kivancsi vagyok, de tenyleg . . . ne kimelj:o)! Nem fogytam sot talan egy vagy 2 kg-t hiztam is . . . a cickok eltuntek sajnos :( . . . emlexel meg a szep idokre, amikor meg volt dekoltazs? :DDD
    Tenyleg orulok, hogy idekommentaltal es varom a mailt! sok pusssz

    VálaszTörlés