2010. július 30., péntek

Baseball match :)

Ez még anno egy hete csütörtökön volt, csak a lustaság megint erősebb volt, mint a blogírási vágyam :D. Tehát kezdeném ott, hogy két csoportra lettünk osztva, hogy ne egyszerre üresedjen meg a konyha . . . páran szerdán mi meg csütörtökön mentünk.
Két furgon indult egyikbe csupa amcsi lányok, miénkben 3 orosz vs. 3 magyar, mondanom sem kell, hogy a klikkesedés azonnal megtörtént . . . oroszokkal nem szivesen közösködünk :D. Jólvanna :D . . . most nagyon komolyan minden férfiúi olvasomnak tanácsolom, hogy messziről kerülje az orosz leányzókat . . . ritka lusta nemzet!!!Ha megérzi a muka szagát már el is pucolt még a környékről is sajnos :D! Ok, vissza a témához . . . Bo vitt minket egy ausztrál, mosoly és teljes mimika nélküli emberke, akiből a majd egy órás út folyamán annyit sikerült kiszedni, hogy Bo-nak hívják és hogy ausztráliából van :S - nothing else.
A jegyet a Yankees - Braves meccsre ajándékba kaptuk :D meg a szállításunkat is ők biztosították, sőt mi több, kaptunk egy kis kupont, amivel Yankees baseball sapekot lehetett kiváltani . . . volt miben villogni :D. A Scranton Yankees másodosztályú csapat, ezen emberkékből kerülnek ki a játékosok a New York Yankees-be.
Tehát megérkeztünk mindjárt pár kép elvillant a stadion előtt:

Bementünk, helyet foglaltunk, majd jött egy kistermetű nénike, hogy megnézhetné e a jegyünket . . . előkotortam, megmutattam, oszt´ átültetett . . . megesik. Eltelt 10 perc megint ott volt, hogy még egyszer hadd nézze meg a jegyet, megint előkapartam, kezébe nyomtam, lecsekkolta, majd megint elpurgált, hogy nem jó helyre küldött, ok mondom megesik . . . átültünk másodszor is. Kényelmesen elhelyezkedtem, vártuk a meccs kezdetét, egyszercsak csodák csodájára megint megjelent az apró termetével . . . a rossssseb mondom mivammááá ´ . . . nemhiszemeeeel :D . . . Vajon mi történt?! Természetesen átültetett harmadszor is . . . :DDD . . . ilyen nincs - gondoltam. Meccs alatt még meggyűlt vele a bajom, mert fényképet akartam . . . hátal fordultam a pályának és bevágtam az arcot, mire ő a felső sorból kiszúrta a kabarémat és rámszólt, hogy ne szemtelenkedjek s ne fordítsak hátat a meccsnek meg hogy figyeljem a játékot . . . a Gestapo mindenit a diktatórikus fazonnyának, hogy nem mindegy neki hogy ülök a meccsen, ha megvettem a jegyet?! (na jó, nem én vettem, de ezt neki nem kellett tudnia ). Sebaj, nem szegte kedvem és csak azért is  . . . lett sok kép háttal a pályának :D.
De kicsit belevágtam a közepébe . . . a meccs kezdetén felálltunk és egy kislány a pálya közepén elénekelte az amerikai himnuszt :D . . . és igen, eljött az idő . . . megélhettem amit a filmekben  . . . Thanks God :). Elképesztő volt . . . minden  jelenlévő az amerikai zászlóra meresztette a tekintetét kézben tartott baseball sapekokkal :))). A kislánynak gyönyörű volt a hangja a hideg futkosott át rajtam . . . fantasztikus volt tényleg (picit kameráztam is sutyiba . . . bár benne volt a pakliban, hogy odajön a pici néni elkarmolja a telefont és a falnak vágja :D ). Majd megkezdődött a mérkőzés, aminek a fene se értette a szabályait, de maga az érzés meg a hangulat, ami a stadionban uralkodott . . . :DDD - imádtam :). Az előttem ülő bácsika oly szorgosan jegyzetelte a meccs történéseit . . . mindent felírt mindkét csapat részéről - őrület :D. Eldöntöttük, hogy márpedig mi eszünk hamburgert, meg iszunk sört, bármennyibe is kerüljön . . . :). Sajnos nem volt nálam sem az útlevelem sem a személyim (ami itt igaz nem sokat ér) ezért kénytelen voltam bepróbálkozni a bácsinál a diákigazolványommal :D. ISIC-ra vettem a sört ami cca 7 dolcsiba került . . . sebaj, egyszer élünk s örökké zenélünk :D.
  










Gondolom mondanom sem kell (írnom), hogy mekkora nagy élményt jelentett az a szőrös mókaficek, akivel a képeken villogok :D - imádtam :). Meccs közben járkált a tömeg között, pacsit osztogatott . . . egyszóval szórakoztatta a jónépet :). 
Hatalmas élmény, hatalmas banzáj . . . mindenkit puszilok sokszor, sokszor s még többször. 
Arrivedercsi :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése