2010. július 10., szombat

Bolondos szerda és a rosszullét

A nap jól kezdődött, ugyanis a beosztásom a mosodára szólt  . . . amit újonnan nagyonis szeretek :D. Megtanultam pár fortéjt, hogy hogyan is kell gyorsan végezni . . . köszi Gabi :). Délután 2-re végeztünk és amit még kiváltképp szeretek az az, hogy Joe mindig meglátogat minket és sosem jön üres kézzel :D. Igy tehát eme szokásához hűen kétszer is kaptunk nanukot :D (jégkrémet a magyarországi pajtások kedvéért :D). Időben visszaértünk a táborba és az első dolgunk volt megrohamozni a medencét . . . olyan jó belecsobbanni a forróság után :D . . . ja még annyit, hogy nem volt elosztónk a mosodába és Joe azon cincorászott, hogy inkább a zenét hallgattuk, minthogy a ventilátor nyújtotta kellemes levegőt élveznénk :D . . . sebaj megegyeztünk, hogy legközelebb majd egyikünk énekel, oszt akkor lesz zene is meg kellemes levegő is :D. Kellemesen telt a nap, néhány képpel illusztrálnám is a leirtakat:



  


A mosodával szembe egy temető van, amely annyira tipikus . . . tipikus amerikai. Pici sírok és mindegyik mellett egy amerikai zászló . . . szép látvány, szép-karbantartott:

 

Este ismét akció volt . . . bolondos szerda . . . a Chicken Staff minden tagjának plusz a góréknak be kellett öltözködni vicces hacukákba :D. Mindenki kapott rózsás virágos csicsás hawai inget, meg virágfüzért a nyakába, aztán abba kellett villogni :). Nagyon vicces volt, egymáson röhögtünk, hogy ki hogy néz ki :D. Gondoltam nem hagyom ki az alkalmat, ezért elszaladtam a fényképezőgépért . . . amikor visszaértem az ebédlőbe, a többiek ott ültek az asztalnál oltári nagy hőbölgés közepette . . . elkapott olyan röhögőgörcs, hogy nem bírtam kimondani, hogy min is nevetek . . . :D. A lényeg: olyanok voltunk mint egy nagz cigus család :DDD . . . komolyan. Mint a péró :DDD . . . Csak hogy el tudjátok képzelni, hogy miről is beszélek:







Esküszöm ebben a táborban újra gyereknek érzem magam . . . amennyi hülyeséget itt véghezviszünk . . . annyira nagyon szeretem :D. Igaz, hianyoznak az otthoniak, megis szeretek itt lenni, rengeteg az elmeny :).Nem is írtam még . . . hétfőn megyünk újra kirándulni . . . Philadelphiaba :D, alig vááárom . . . reszletes beszamolot kaptok majd :D.
A rosszulet kilete rejtely . . . nem tudni az okot. Annyit tudok, hogy egesz nap alig ettem, mivelhogy sem az ebed sem vacsi nem smakkolt (margora annyit, hogy 1 honapja mar itt vagyok es ez volt az elso eset, hogy nem izlett a kajesz :), egesz jol beedzodott mar a gyomrom :D ). Este bementunk a varosba, ahol bezabaltam m&m-bol raadasul 1 teljes het kihagyasa utan ragyujtottam. Hazafele az uton azt hittem kirakom a rokat, de kibirtam . . . egeszen a viskonkig . . . :( . . . aholis ugy dontott roka koma, hogy korulnez a klotyeszba :S. Durva volt :(. Vegulis beadagoltam magam, mert mamikam gondolt minden eshetosegre . . . bekapesz pirulesz es reggelre minden rendben volt.
Puszi-nyuszi minden kedves olvasomnak es hogy ne csak allandoan jokat irjak . . . khmmm . . . orulnek, ha esetleg gyakrabban megtisztelnetek a hozzaszolasaitokkal, ugyanis eleg szar visszacsatolas nelkul farasztani magam . . . es igen, ezt most mindenki veheti magara . . . igen, MINDENKI aki ide-ide olvasgat! Tehat kommenteket varok Tisztelt Olvasok :))) . . .


3 megjegyzés:

  1. Ne mondd, h nem írok, csak erre sincs soha feedback... :) Tetszik a kép, ahol hárman vagytok idiótán felöltözve :D. Jéé, lassan letelik az egy hónap. Hogy érzed, ott is olyan gyorsan telik az idő mint itthon? :). És mi volt a kaja ami nem ízlett? Látod, látod, semmire se jó az a fránya cigi, csak ha foxikat akarsz kergetni :))

    VálaszTörlés
  2. Jajjj Draga Kacsikam, oly huseges vagy . . . :) . . . nagyon helyes-koszonom, tenyleg jol esik.
    Igen durvak itt a jelmezek, mindig kitalalnak valamit :) . . . de nagyon elvezem :). Speciel akkor ahogy azt a bejegyzesbe is irtam olyanok voltunk mint a cigus familiada :DDD.
    Bizony, pont tegnap volt 1 honapja, hogy az allamokban vagyok, DURVAAA . . . nagyon repul az ido itt is. Igaz az elso het, legalabb fel evnek tunt, viszont azota repul durvan. Mire feleszmelek, hogy hol vagyok, mar mehetek is haza :S :D .
    A kajat nem tudom megmondani, mert annyi minden ossze volt kotyvalva . . . itt mindig szaz fajta kajesz van, de pont akkor egyik sem jott be :D vlmi cukkinis teszta meg hasonlo :S.
    A cigirol no komment :D, szerintem lehet te vagy az egyik, aki leginkabb orul neki :D . . . ezt az eletben nem gondoltam volna, hogy elleszek nelkule, sot neha meg az udor is elkap, ha ragondolok, na jo azert neha meg van olyan hogy megkivanom, de nem veszes. Volt egy durva sztorim a cigi korul, a kovetkezo bejegyzesem arrol fog szolni :D.
    Sokszor puszillak es csak tartsd meg szepen a jo szokasod :D

    VálaszTörlés
  3. szia, klasszak a fotóid. Jaj de dobálja a "rövidke" hajačkáját. Nagyon szííííp fotó. Szuper a mosógép, nehogy valamikor valami hullát találj benne. Nehezen írok mert nagyon hiányzol. Egy két csep köny......na mindegy. Vigyáz magadra. pá

    VálaszTörlés