2010. július 13., kedd

PHILADELPHIA

Annak ellenere, hogy gyakran fogom hasznalni a leírhatatlan szavacskát, most most mégiscsak megpróbálom leírni :) . . .
Hétfő reggel viszonylagos korán kelés, reggeli és máris indult a mandula . . . :) . . . még a reggelhez azért annyit hozzáfűznék, hogy a bunk-ba (ahol lakunk) este mindig én vagyok az utolsó, aki beletolja a seggét az ágyba és értelemszerűen reggel én vagyok az aki legutoljára kel ki az ágyikójából (tudjátok . . . "Még 5 perc"-es szindrómás vagyok), viszont azon a reggelen olyan izgatott voltam, hogy én voltam az első, aki életre kélt :D. Ez mindent elárul . . . :) . . . bizony ám . . . nagy szavak :D.
A tipikus school bus-sal mentünk, ami a tábor kezdetén még nagyon nagy szám volt, viszont mostanra rájöttem, hogy a transzportálás egyik legkevésbé kényelmes módosulata :D . . . na jo, abbahagyom ezt a fele fajta fogalmazast . . . magyarul: rohadt kenyelmetlen, non klimas, titanic sulyedeset idezo járgány :). Az út több mint 3 órás volt . . . viszont a látvány ami ott elént tárult sokkal többet is megért volna :D.
Csodaszép!!! Első utunk a mekibe vezetett három órás út után igényeltük a restroom használatát :D. Majd elkezdünk sétálgatni a városba, eszeveszetten kattintgatni a fényképezővel majd betértünk a Dunkin Donuts-ba :D

Majd felkutattuk a Visitor center-t, ahol beszereztünk egy 5 dolcsis egész napos jegyet egy városnéző buszra, amit úgy kell elképzelni, hogy csak a hires neves helyeken állt meg, ahol le lehetett hoppanni róla, megnéztük amit akartunk, aztán továbbálltunk a következővel. Kb. minden negyed órában jártak . . . 
Első megállónk a LOVE Park volt :) . . . tökéletes első megálló! Ahogy lelibbentünk a buszról nagy nyüzsi tárult elénk, valami kisebb koncert volt, sok ember, óriás szökőkút, és a LOVE sign (háromdimenziós szerkezet) :D . . . csodálatos! Elkattant párszor a gép, örülködtünk aztán továbbálltunk. Lám:







Következő megálló: Rocky stairs :D . . . fényképezkedés Rocky Balboával (Andresz tudod?! :D . . . Két kígyó megy a sivatagba, honnan tudod, hogy melyik a boxoló?
???
A BAL BOA :DDD)
Nagy élmény volt, mi is futkostunk a lépcsőkön mint a nagy Rocky :                                 http://www.youtube.com/watch?v=NubH5BDOaD8  ha megnézitek a videót, látható az az utca ahol az europai országok zászlajai lobognak . . . mi is jártunk ott, megtaláltuk a magyar zászlót, meg a szlovákot is :D . . . nagy kaland :). A lépcsők tetejéről ez a látvány tárult elénk:


Ezt a képet külön Andreszkómnak készítettem :)

A nagy Rockyval :D

Az a helyzet, hogy már eléggé belefáradtam ebbe a Philadelphia bejegyzés írásába . . . párszor már nekiültem, és már nagyon megy az agyamra, hogy nem jönnek a szavak, meg vagy a net szarott be . . . vagy én a nettől :DDDDD ( ezt a poént nem hagyhattam ki . . . ), szoval ugy döntöttem nem írok, majd a képek beszélnek helyettem . . . 
Independence Hall:

Aholis a függetlenségi nyilatkozat aláírásra került . . . komoly tortúra volt a bejutás

Végülis megtaláltuk a nagy harangot is :D, igaz nem nyaltuk meg, de mindenképp nagy kaland volt.








  


Csabuskám értékelni fogja ezt a képet, tudom . . . :)

  





 








A városnézés után kajesz a Subway-ba, majd egy kis vásárlás . . . körbekacsintgattuk a bevásárló központokat, majd irány haza . . . vagyis vissza a táborba.
Végülis tényleg LEÍRHATATLAN-nak sikerült a sztori :D . . . sebaj a képek magukért beszélnek szerintem.
Mindenkinek sok pupóka :)

1 megjegyzés:

  1. Nahát mind a filmekben, nagyon szép város tele érdekeséggel alig várom hogy hazajöjj és lássam a többi képet is :-)ja meg mellé a komentárokat :-))))

    VálaszTörlés