2010. július 9., péntek

Dorney Park - Vidámpark :)

Kedden vidámparkba voltunk . . . annyiranagyonjooovolt :D. Megpróbálom nem széthúzni a mondandómat, bár ez nagy erőfeszítést fog igényelni, ugyanis annyi minden jo történt.
Reggel a megszokottnál picit korábban kellett kelnünk, mivel elkészítettük a reggelit a gyerekeknek . . . megetettük őket majd indultunk. A Chicken Staff külön járattal utazott :D . . . az út 2 órás volt, de igazából nem tűnt fel mert végigaludtam :).
Amit érdemes tudni: minden teljesen ingyen volt, a busz, a belépő(ami annyit jelentett, hogy mindent ami a vidámpark területén van korlátlanul használhattunk, annyiszor ahányszor csak akartuk és azt amit csak akartunk), kaptunk kajajegyet . . . és a hal a tortán, ami hihetetlen de igaz . . . kaptunk még zsebpénzt is. Azon nevettünk, hogy út, kajesz, vidámpark minden ingyen van, akkor mi a szarra költsük a pénzünk :D . . . végülis aztán bementünk egy candy shopba oszt ott bevásároltunk :D.
Feladatunk a következő volt: délelőtt fél 11-től este fél 7 ig a kislányokkal kellett lennünk és vigyázni rájuk. Kisérgetni őket és amibe bele akartak ülni, abba nekünk is bele kellett :D. A helyzet azonban nem volt annyira szörnyű, mint amilyennek tűnik, ugyanis ketten voltunk felnőttek 4 darab 10 éves kislányra. Egy britt lány lett a társam . . . :). Négy kislányból mindig volt 1-2 aki éppen nem akart beleülni valamibe és akkor az egyikünknek ott kellett maradni velük, a másikunknak meg beleülni :D. Hál Istennek a britt lány nem volt az a hú de örülök a vidámparknak kategória, így mindig én ültem bele a csajokkal :). Nagyon élveztem . . . igaz voltak vicces jelenetek is, amikor pl. körhintába ültünk :) meg hasonló. Délután ketté váltunk, 2 kislány a nem annyira szeretem a vidámparkot csoportból a britt lánnyal mentek, a másik kettő meg velem jött :D. Az egyik New Yorki a masik New Jersey-ből való volt. Tényleg nagyon aranyosak voltak. Loren állandóan faggatott, majd kiderült, hogy a nagyszülei magyarorszagiak voltak, csak par éve ideköltöztek Amerikába. Mondta, hogy a nagymamája szokta őt magyarul tanítgatni . . . de hogy most hirtelen nem tud semmit mondani, aztán addig rágtam a fülét, míg azt mondta SZERVUSZ :) . . . édes volt :). A másik állandóan mellettem akart ülni, mindig fogta a kezem, ölelgetett stb. . . . furi volt, ugyanis nagyon közvetlen volt az egész. A többiek mondták utánna, hogy lehet, hogy volt olyan vonásom, ami az anyukájára emlékeztette. Volt egy Sea Dragon nevezetű herkentyű . . . na ne tudjátok. . . 4x egymás után :DDD . . . brutál . . . és még a negyedik után is könyörögtek, hogy MÉÉÉG :S . . . meg Baby face-eket csináltak, hogy megessen rajtuk a szivem . . . rafinált banda :D.
Fél 7-kor elvitték a gyerekeket és maradtunk mi, csak mi a Chicken Staff :). Fél 7-tol fél 10-ig . . . ujujujujujjjjjjjjj :D . . . három kerek óraaaaa :DDDD . . . vááááá. Megkezdődött az élet . . . LEÍRHATATLAN . . . esküszöm, hogy leirhatatlan :D. Képzeljétek durvább mint a Práter, pedig az se kutyakaka :D. Voltak vizi dolgok így ledobtuk a ruhát és csak úgy futottunk :D. Az első az egy olyan vizi herkentyű volt, amikoris egy nagy csónakba kell beleülni és irtó magasról nagy sebességgel belecsapódunk a vízbe . . . a Step by step cimű film kezdődött ezzel az izével . . . tudjátok. Ez volt az:


 

Sajnos a kép nem adja át azt, amit mi láttunk s mi átéltünk :S. Kb. háromszor siklottunk utána mindig megálltunk azon a hídon és vártuk a zuhanyt, ami akkora pofont nyomott az arcomra, hogy majd hanyatt dobtam magam :D.
Majd egy szál bikinibe eszeveszetten rohantunk a következőbe. Biztosan elmezavarodottnak hittek, ugyanis mindenki békésen sétálgatott teszem hozzá ruhában . . . mi meg először végig akartuk próbálni az összes vizes cuccot, így nem volt értelme felöltözni :). A Step by step-es után ilyen kör alakú valamibe ültünk, ami olyan volt, mint ha raftingolnánk-vadvizi evezés . . . nagyon élvezetes volt :) . . . igaz, párszor rántott akkorát rajtam, hogy majd a szufla kiszorult belőlem, de ennek ellenére imádtam. Ilyen vízesések alatt robogtunk át iszonyatos sebességgel. 
Na jó megkegyelmezek . . . nem fogom mindet ily nagy részletességgel kielemezni, csak az érdekesebbeket - de mind az vooolt :DDD. Ültünk pl. ezen:

Elképesztőőőőő . . . annyira gyors volt, hogy észre sem vettem :D. Egy pillanatra olyan volt, mintha valahonnan kiestem volna és nagy sebességgel zuhantam volna . . . váááá :)))).
Utána bevállaltunk egy Steel Force nevezetű őrültséget . . . nincs rá szó, esküszöm nincs rá szó. Itt egy videó róla, majd az beszél helyettem :D  http://www.dorneypark.com/public/inside_park/rides/thrill_rides/steel_force.cfm
A hal a tortán a következő volt:  http://www.dorneypark.com/public/inside_park/rides/thrill_rides/possessed/ . . .
Ilyen U alakú valami, aminek a szárai brutál magasra nyúlnak. A fő atrakció az, amikor a magasban megakad és arccal lefelé lógtunk a levegőbe . . . ez félelmetes volt - de az volt a jó benne, hogy lehetett rajta félni :). 
Rengeteget tudnák még irni, de mennem is kell, meg a lényeg már itt van :). Rengeteg sok élmény :) . . . fantasztikus érzés tényleg!
Amint a sárga sulis buszt elfoglaltuk máris mély álomba zuhantam és a táborba tértem magamhoz. Másnap late sleep volt ami annyit jelent, hogy később kezdtük a munkát . . . hipphipphurrá :D. 
Mellékelek még néhány képet ízelítőnek :).










Hát kb. ennyit a vidámparkról :D. A közeljövőbe ismét megyünk egy másikba, még ennél is nagyobba . . . alig várom :). Készüljetek mert pörögnek itt az események . . . van miről irni :).
Mindenkinek sok-sok puszi . . . a távolból :S . . . :).

3 megjegyzés:

  1. Taggyiii, azt a rózsaszín járgányt ugye nekem vetted??? Ugyiiiiiiiiii? :)))

    VálaszTörlés
  2. Igen Khaticham, mar be is raktam a borondbe :D . . . Mindenki kap egy ilyet :D

    VálaszTörlés