2010. július 23., péntek

Vasárnap-BBQ-gebula!

És igen, egy újabb vasárnap a messzeségben. Itt nincs vasárnap hangulat, ez is pontosan ugyanolyan nap mint az összes többi. Dish roomba kaptam elhelyezést . . . mosogatás. Végülis nem rossz munka, főleg ha jó a csapat :D. Reggeli után piff-paff elmosogattunk, azután be szoktunk segíteni az ebéd előkészületeibe, aztán ebéd, ismét mosogatás és szabad délután . . . most 1 órával több szabadot kaptuk ami 4 órát jelentett. Szép medencés idő volt, de szívem mégiscsak inkább a számítógép elé húzott, hogy megejtsem a heti egyszeri skypolást macimmal, ancikámmal meg Csabusommal. Már nagyon hiányoztak . . . olyan izgatott voltam :D. Erre legalább 2 órán keresztül próbáltuk felvenni a kapcsolatot . . . otthon ugyanis erős volt a szél, ebből adódóan gyenge a net :S . . . ahelyett, hogy a kellő hatását megtette volna a skype és megnyugodtam volna szétpattintotta az összes idegszálamat :S . . . nem hallottuk egymást rendesen, meg állandóan ledobálta őket . . . aztán kb. 2 óra után feladtuk . . . sokat nem tudtunk meg egymásról :D.
Vasárnap lévén nem maradhatott el a szokásos BBQ. Előző vasárnap én /is/ grilleztem :D, ami csak az első 5 percben volt jó móka . . . ugyanis a forróságtól ráolvadt a kesztyű a kezemre (tudniillik itt mindig s mindenkoron kesztyűt kell viselni :D).


A mostani BBQ-n komoly harci feladatot kaptam . . . a ketcsapos, mustáros asztalt kellett figyelnem :D . . . 40C fokban. Mindig kitalálnak valami programot, amit különböző hacukák magukra aggatásával kombinálnak. Most amolyan cowboy party volt, nameg természetesen cowgirl. Ilyen kis westernes hangulat uralkodott a Bryn Mawr-ban. A változatosság kedvéért mi uniformist viseltünk :D . . . de hogzy annyira ne tünjünk ki a társaságból kaptunk sálakat, természetesen USA-t képviselő szinezetekben:D. Jó volt . . . :D. Mivelhogy BBQ-kor a szabadban kajeszoznak és műanyag a kés, villa, kanál,tányér, pohár így mosogatni való nem sok minden akadt. Gyors összetakarítás és máris a kedvenc részem következett . . . az evés :D. Ha a vasárnap esti vacsorakor lehetne egy kivánságom, az lenne, hogy bárcsak tudnék 5 gyomorral enni :DDD. Hmm . . . nyami . . . hambi, hot dog, grill pipi, sült krumplesz, ilyenkor általában van héjában sült verzió is, sárga-/cukor-/görög dinnye, főtt kuku . . . te jó ég máris beindult a nyáltermelődésem :D.
Történt rossz dolog: . . . megbetegedtem :( . . . ugyanis a szombat este a felmosásban jól beleizzadtam, aztán Marc szólt, hogy mehetnénk neki segédkezni a kinti hűtőbe, ahol mínusz ezer fok van . . . ott voltunk vagy negyed órát . . . tovább mondanom sem kell gondolom :S. Vasárnap este már úgy feküdtem le, hogy a könnyeim folytak a torokfájástól. Ez még csak a kezdet volt . . . a többi részletet majd a köv. bejegyzésbe.
Hello sziasztok szevasztok, van nálatok terasztok :D . . . :D
Szeretve van mindenki . . . meg hiányolva. . . pupók
u.i.: külön üdvözletem küldöm Etelka néninek (Kinga anyukája) :D, Kati néninek (Gabi anyukája):D . . . örülök, hogy olvassák a blogot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése