2010. július 24., szombat

Hershey Park :)))) !

Keddre a gebulám elérte virágkorát, így elég szarul ébredtem . . . torokfájás, nátha, köhögás a lázamat már meg sem mertem mérni :S. Kipattantam az ágyból, megráztam magam és optimista gondolatokkal elindultam reggelizni. Az út a Hershey Parkba 3 órás volt, melynek teljes egészét alvással töltöttem. Miután megérkeztünk, s lepattantunk a sárga csodajárgányról nem egész 2 percére rá elkezdett esni az eső :( . . . fantasztikus . . . se esőkabát, se semmi . . . 1 szál rövidgatyesz meg rövidujjú (természetesen uniformis :D ). A parkolóban bevártuk, majd felzárkóztattuk a gyerekeket, teszem hozzá szakadó esőben :( . . . szegénykéket úgy sajnáltuk, nekik sem volt kabátjuk. Megint csoportokra osztódtunk, mint a Dorney Parkban, azzal a külömbséggel, hogy korántsem olyan csapatot kaptam, mint az előző esetben :( . . . pedig azok a kislányok annyira édesek voltak . . . akárhányszor megláttak az ebédlőben, mindig odajöttek s kérdezték én leszek e velük a Hershey-ben is :D. Vissza: szar reggel, még szarabb folytatás . . . ráadásul a másik gyerekfelügyelő egy  kansas-i lány volt (Jessica :DDD), akinek az akcentusától tartottam az elején, később rájöttem, hogy felesleges, mert nem sűrűn kommunikált . . . akkor felelt, ha kérdeztem . . . ccchöö . . . unszimpatika. A húzásai még annál is többet értek, jó ég . . . :( . . . szakadó esőben tellebelléztünk  a szabad ég alatt az egy szál semmibe . . .  csontig áztunk :(. Majd miután elállt az eső bementünk pár candy shop-ba, meg souvenir-esbe . . . te jó ég, hol az ész?! Szóval a csontig ázás volt a hal a tortán a chripkamra :S. Viszont miután elállt az eső, s megszáradtak rajtam a ruhák kezdett kividulni a kedvem is :D . . . tudatosítottam, hogy vidámparkba vagyok :D . . . so hey lady have fun :D. Elkezdett pezsegni a vérem . . . nagyszerű hely ez a Hershey Park . . . óriási . . . van benne minden, ami szem szájnak ingere . . . csokigyár :D, állatkert, viziszinház (ahol fókákkal atrakcióztak) . . . :D
Elsőnek felültünk pár izére :), majd mentünk a csokigyárba :D . . . huhhhh te jó ég . . . na ez tényleg olyan volt mint a filmekben . . . elképesztőőő :D. Újra gyereknek éreztem magam :DDD.

Teljesen le voltam nyűgözve :D, mire felocsudtam már sorban álltunk egy folyosószerűségen, ahol a falra mindenféle szépek voltak festve. Kakaófa levelek ékeskedtek mindefelé és több kivetítőn mutatták be, hogy hogyan lesz a kakaófa terméséből csoki :D. Egyszercsak elémtárult, hogy valójában miért is sorakozunk :D . . . ilyen sínen haladó csilleszerűségbe ültünk, ami körbevitt a csokigyárban, s melyből tökéletesen szemlélhető volt a termelés folyamata. Igy kell elképzelni:


Olyan volt mint egy mesevilág . . . a fények, a színek, a hangulat. Éneklő tehénkék:

Csináltam videjjóó felvételt a telefonommal, ha sikerül feltöltöm, mert az úgy igazából visszaadja a hangulatot :).
Na jó ne duma roma többet . . . próbálok rövidíteni :D. Délutánra olyannyira megtetszett ez az egész, hogy még Jessica sem tűnt olyannyira durvának, mint reggel :D. Fél hétkor kellett a meeting ponton lennünk a kislányokkal, akkor tűztek haza :D. Előtte megálltunk kajálni, de mivel betegséges voltam, úgy döntöttem nem kell a vacsi, majd kiváltom később (jajj mivelhogy megint kaptuk kajajegyet, ebédre is meg vacsira is :D, meg megint minden tök ingyen volt :D ) viszont Jess a csajokkal sorban állt . . . én szóltam neki, hogy ennél és ennél az asztalnál fogom várni őket . . . minden OK, ám megszomjaztam igy beálltam a másik ablakhoz . . . az italvétel kb. 2 percet se vett igénybe, hiszen nem állt előttem senki, mégis mire végeztem eltűntek :( . . . ohhh de szuper-gondoltam. Fogtam magam, sebaj, majd a találka pontnál találkozunk, mire odaértem hűlt helyük volt :DDD. OK, akkor mostantól szabad vagyok :D . . . összepaktáltam a többiekkel s máris indultunk a szabad 2 órás, arra ülsz amire akarsz akcióra :D. Végre . . . !!!! Célba vettük az első óriási valamit, de mielőtt odaértünk volna akkora zápor csípett nyakon, hogy ne tudjátok . . . sültisapesz volt rajtam, lehajtott fejjel, ami bennem volt szufla futottam/futottunk . . . sikerült is belerohannom egy kb. 2méteres 200 kilós bácsiba, teljes sunggal, mert le volt hajtva a fejem, meg valószinűleg neki is :DDD . . . kicsit visszapattantam mint ha gumifal lett volna, aztán inaltuk tovább :DDD. Mire a odaértünk szintén csontig vizesek voltunk . . . :S . . . ráadásul az eső miatt leállították a ride-ot, úgyhogy ott dekkoltunk kb. fél órát várva hogy megszáradunk és hogy még felkerülünk arra a micsodára :S. Végülis sikerült és azt mondom megérte :D !!!!

Majd rohás a másikra, ami . . . no rizsa, mert leírhatatlan, jobb volt mint bármi más  . . . jobb volt, mint Dorney-ban bármi, jobb mint valaha valamelyik eddigi adrenalinos izé . . . vettem fotót is, ami közben készült, kifejez mindent. :DDD . . . csak annyit mondok, hogy amikor kiszálltam remegett mind a 31 fogam, kezem - lábam, olyan voltam mint egy parkinzonkóros . . . tiszta libabőrös és nem tudtam megszólalni kb. 2 percig . . . brutalita, a hatás durva volt . . . ilyet még soha semmi nem váltott ki belőlem :D. 
Néhány kép, aztán húzok . . . :








Akik rendszeresen olvasnak: nagy köszönet :) . . . és elismerésem a türelem miatt :D. Annyi előnye van, hogy majd ha hazamegyek már nem lesz mit mesélni :D . . . tehát más is szóhoz jut majd :))). Jóéjszakát, sok-sok sok cmukka mindenkinek. . . :D. Úgy hiányoznak már anciék, macikám, csabusom, mindenkim . . . remélem az első hárommal létrejön a skype holnap :D. H.I.A.NY.O.Z.T.O.K
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése