2010. július 13., kedd

Veszhelyzet :S

Mindez mult heten csutortokon tortent, de legalabb olyan intenziven vannak bennem a dolgok, mintha csak egy oraja tortent volna . . . hol is kezdjem . . . lassuk csak . . .


Hol volt hol nem volt volt egysze egy leanyzo, akiben erosebb volt a kisertes, mint az ellentmondas ereje es ugy dontott, hogy marpedig ragyujt egy szal cigire :D. Termeszetesen volt cinkostarsam is, akit most szandekosan nem neveznek meg. Amit elotte tudni kell, hogy ez a leanyka egy teljes karton 20-as kiszerelesu Marlboroval vagott neki a nagy utnak. Egy csomag hianyzott mar, tehat meg 9 doboz ott volt szepen, gondosan becsomagolva s elsumakolva a borondjeben. Nyugott lelekkel hajtotta alomra minden egyes ejszaka a fejet s nem tanusitott kulonosebb aggodalmat az irant, hogy alairt egy olyan papirt, amit nevezzunk hazirendnek es amiben szerepelt az is, hogy alkoholt, cigit nem hozhatunk s tarthatunk a taborba, ugyanis ez azonnali kizarassal jar :). Na, vissza a sztori gyokerehez . . . ra akartunk gyujtani, s amikor a borondbe nyultam nagy meglepetesemre bizony nem talaltam a kerek 9 doboz bagooot . . . gondolom mondanom sem kell, hogy mit ereztem :S. Ezt kovetoen meg 2x atszedtem a taskam tartalmat, de semmi . . . LOST (eltunt) :(. Hmm . . . rohadt izgi . . . mindjart gondolatok tomkelege inditott tamadast ellenem :S . . . es a nagy kerdes, ami nem hagyott nyugodni . . . Vajon hova tunt? Ki vitte el? Mi lesz most? :S . . . panik (nem az ekecsi :D )!!!

Mindjart kupak tanacs a csajokkal . . . Talan valaki a gorek kozul . . . majd ezt mindjart el is vetettuk, ugyanis, ha a Directorok keze lett volna a dologban, mar nem lettem volna akkor itt. Azonnali pakolas es adios - gondolom en :). Masodik alternativa: biztos a kiscsajok . . . vegulis vannak itt mar 15 evesek is es . . . aaa biztos ok. De maris elvetettuk ezt a variaciot is, amikor Gabi eloallt azzal, hogy o egyebkent bizony szokott alvajaroskodni :D . . . megvaaaaan. Ezen altarnativa a kovetkezo: Gabi ejszaka ugy dontott, hogy egyet alvajar, jar-kel, kozben pedig, hogy ne legyen oly unalmas az ejszakai seta, ugy dontott elkobozza a dohanyarumat, majd kincs gyanant elasta valahova. :DDD . Hogy a tortenet meg izgalmasabb legyen, bizony letezik egy sajat keszitesu terkep is, ahol pontosan irva s jelolve van a kincs lelohelye. :D - Igeeeen . . . megszavaztunk es bizony egyertelmuve valt, hogy ez a megoldasa a talanynak :DDDD
Viccet felreteve, a kerdes nyitott maradt s probaltam elterelo hadmuvelet gyanant mas elfoglaltságot talalni igy kb. este tizkor es ugy dontottem lejovok a portyázós terembe. Utkozben osszetalalkoztam Taniaval, akinek gyors tájékoztatót adtam a történtekről . . . szegénykém olyan izgatott lett, úgy megijedt, hogy kétségbeesése közepette azonnal odafordult Harryhez (puerto ricoi gyerek, aki a séf a konyhán) és spanyolul máris továbbadta az információt . . . Harry sem késlekedett odapattant a security-s csajokhoz es felvázolta a szituációt. Eküszöm filmbe illő jelenet volt . . . én csak ott álltam mint pápárápááááááá a hideg vízben és néztem az események gyors lefolyását . . . köpni nyelni nem tudtam. Nem bírtam felfogni ép ésszel, hogy most mi a szar van?! Amint felocsúdtam odarohantam a security-s lányokhoz s olyan sokkot kaptam, hogy elkezdtem darálni angolul . . . életemben nem beszéltem ilyen folyékonyan s gyorsan angolul, mint ott akkor! Az őrző védő lányokról tudni kell, hogy az egyik Izraelben szolgált a seregben . . . tehát ARMY :DDD. Leaprítottam, hogy azért mégiscsak cigiről van szó és nem cukormázról és hogy ez top secret :D. Mondtam, hogy nem tudodhat ki ez a dolog, mert akkor engem innen kipenderítenek és hogy felejtsük el az egészet végülis csak azért paráztunk mert azért mégiscsak valamit elloptak, de hogy nem érdekes . . . nem kell az a cigi, hagyjuk az egészet. Erre ő: "Sajnálom, nem tarthatok titkot" . . . "Nekem kötelességem minden történésről beszámolni a Directoroknak" . . .  mivaaaaaaaaaan baszki????!!!!! - újra pánik :S. Sajnos nem tudtam őt meggyőzni, bármennyire is próbálkoztam . . . viszont nagylelkűen közölte velem, hogy választhatok a főnökség közül, hogy kivel osztom meg először és hogy kapok lehetőséget, hogy tőlem tudják meg és nem tőle . . . remek!!! Asssszongggya: Bill vagy Marc? Pfff . . . Bill egy mindig szigoru tekintetu ritkán mosolygos emberke, aki iránt nem érzek különösebb szimpátiát . . . Marc viszont a közvetlen főnököm a konyhában. Ezért választásom Marc-ra esett . . . aki éppen akkor nem tartózkodott a táborban, ezért várnom kellett rá. Kb. este 11 órát írhattunk, amikoris Marc megérkezett . . . hal a tortán Billel :D. Esssküszöm nem is én lennék . . . ! Addig a többiek próbáltak vigasztalni(mert azért megrepedezett a mécses na), ami nagyon nagyon jól esett . . . aranyosak voltak nagyon :). Előtte még annyit tudni kell, hogy tavaly kirugtak egy gyerekfelügyelőt, mivelhogy találtak nála 1 csomag dohányárut, hangsúlyozom 1 CSOMAGOT és nem kilencet :). Tehát szinte majdnem biztos volt, hogy mi is fog történni . . . ojjj, sebaaaaj . . . legalább otthon tölthetem a nyarat, Macival, családommal, barátaimmal, szeretteimmel és elmondhatom, hogy igenis voltam Amerikába sőt már láttam ezt-azt és megismertem sok kedves emberkét sőt fejlesztettem az angolomat is :D . . . probáltam a rosszban is a jót keresni :).
Ahogy megláttam Marcot Billel bellibbenni a táborba jött a második sokkhatás, melynek eredményeképpen leblokkoltam . . . totális ablak :), reszketve annyit kimotyogtam, hogy beszélnünk kell és hogy jöjjön félre egy kicsit . . . aztán ablak. Utólagosan is nagy köszönetemet szeretném kifejezni Fanninak, aki az ájulásom közepette tolmácsolta az eseményt Marc-nak. Majndem összeestem - tudod Zrazy az idegtől :DDD. Végülis erőt vettem magamon, s beszugeráltam, hogy minden rendben lesz. A poén: miközben Márc-nak vallomást tettünk Bill odalibbent és megkérdezte, hogy mi történik?! Marc mondta neki, hogy, hogy valami eltűnt a táskámból, mire Bill: "csaknem cigi?!" - áá pacccs - sokk.Szoval már tudta, valoszinűleg az izraeli army leány leadta a drótot :(. Bill tudatta, hogy tudom e, hogy ezen eseménynek mik a következményei? Mennem kell . . . :( . . . DE, ezt nem ő dönti el, hanem Márc, hogy mi is lesz a tényleges sorsom. Na, nem nyújtom tovább a rétest, Marc azt mondta, hogy nagyon erős munkaerő vagyok, kedvelnek és "you are very nice person" :) - ami annyit jelent, hogy kedves emberkének találnak :) . . . szoval maradhatok, DE . . . NEVER EVER . . . soha többet ilyet. A helyzet az, hogy ha a városba cigizek az a kutyát nem érdekli, csak, hogy nem hozhatok ide cigit . . . vagy legalábbis nem olyan helyen spájzolom, ahol a kislányok megtalálhatják. 
A kérdés nyitott maradt, hogy vajon ki is vihette el . . . egészen másnapig! Másnap ugyanis Bill beszámolt Fanninak, hogy ők vették el a cigit és náluk van, ha akarom később visszakaphatom . . . beszaráááááááááááááás . . . ez azt jelenti, hogy ők személyes jogaimat megsértve beletúrtak a táskámba ééés még körmöltek is . . . durvaaaa. De végülis nem pattoghatok . . . 1:1 . . . én megszegtem a házirendet, ők a személyes jogaimat, ők nem küldenek haza, én meg nem pereskedek :). Ennyi a nagy történet . . . sajnálom, de ezt akarva s akaratlanul sem tudtam volna rövidebben s tömörebben leírni . . . .
Következtetés: maradhatok és cigit még csak véletlenül sem akarok látni . . . úgy felhúztam magam, hogy azt mondtam, görbüljek meg, ha én a tábor alatt a számhoz emelem . . . ENNYI.
Sok pupókát küldök haza . . . mindenkinek!!! A kedvem változatlan, nagyon jól érzem itt magam és nincs honvágyam . . . viszont a szeretteim HIÁNYOZNAK!!!!

2 megjegyzés:

  1. Aztamindenit! :) Szerencsére heppi enddel végződött. Így már cincoghatok a bajcom alatt, h kellett neked bűzrudacska... :)))). De ezek után vigyázz magadra, hogy még egy darabig ne kelljen látnunk :PPPPPP

    VálaszTörlés
  2. Majd elszívunk egy kartont ha haza jössz. :o)

    VálaszTörlés