2010. június 15., kedd

Az indulas

Eloszor is, sajna a gepem lemerult es most nem all modomban feltolteni, ugyhogy a tabori geprol irok, ahol nincs magyar billentyuzet, tehat ekezetek nelkul kell irnom. :S

Kezdenem akkor az elejen  . . . nem leszek rovid, elore szolok :D. Most ultem elso alkalommal repulogepen . . . nagyon kivancsi voltam, h. milyen is lesz. A Dusseldorfi jarat ropcsije olyan miniatur volt, h. a klausztrofobiammal kellett eloszor megkuzdenem. A felszallas pillanatatol a leszallasig nagyon elveztem az utat (nem egesz 2 orat). Aztan Dusseldorfban annyi idom sem volt, hogy levegot vegyek, rohantam. Egyszer csak hallom, hogy mar a nevunket mondjak (egy komaromi lannyal utaztam) hogy a gep nemsokara indul, azonnal menjunk :S huhhh meleg helyzet, de vegulis nem maradtunk le :D. Na a newarki jarati gep az mar nem volt semmi . . . ekkora gepet talan meg a filmekben sem lattam. Jo nagy vasmadar :D (arpi ne aggodj lefenykepeztem XD). Az ablaknal ultem es akar mennyire is hihetetlen minden pillanatat elveztem . . . :). A legikisasszonyok szinte a szo szoros ertelmeben majd a seggunket kinyaltak (jovanna :D) . . . de tenyleg. Kaptunk pakrocot, meg parnat . . . jelezve, hogy bizony az ut nem lesz piskota :D. Ja meg fulhallgatot, mivelhogy mindenkinek volt erintokepernyos TVcskeje vagy mi volt az?! Egy csomo ujabbnal ujabb film, meg zene album, meg radio, meg hangoskonyv volt benne, szoval azzal el lehetett szorakozni. Szerintem nagyreszt ennek koszonhettuk, hogy nem unatkoztunk. A latvany valami fantasztikus volt . . . a felhok felett ropultunk, ahol szikrazoan sutott a napocska . . . olyan volt, mintha a menyorszagban lettem volna . . . elkepesztoen gyonyoru. Sok mindent lehetett latni, bar sok mindent nem is :S. Zrazy ativeltem anglia felett :). Az atlanti ocean picit ijeszto volt . . . a szo szoros ertelmeben a semmi kozepen voltam :). Semmi gond nem volt az uton, egyetlenegyszer volt kissebb par perces legorveny, de az sem az az ijesztos fajta :). Viszont ami fura volt, az amit Macim mondott . . . ugye ahogy mentem at az idozonakon mindig csak vilagos volt . . . es csak nagyon sokara sotetedett be :).
A gepem Newarkba erkezett, ami ugye New Jersey resze . . . tehat sikerult nekem is betornom a vasmadarat Ketrin. A bevandorlasi ellenor olyan igazi amcsis muki volt . . . tok poenos kedveben volt es hal Istennek nagyon szepen beszelt angolul :D.
A repteren lekapott minket egy muki, hogy o a repteri buszsofor . . . picit fura volt, hogy hogy o toborozza a nepet. Sebaj, azt mondta follow me! . . . mi meg kovettuk XD. Aztan beultettett valami minibuszba, par egyeb osszetoborozott emberkevel es elindultunk allitolagosan a Penn Station-ra New Yorkba . . . Biztunk benne hogy nem valami jeggel megtoltott kadban hianyzo vesevel meg szivvel meg majjal vegezzuk majd XD. Nyugi anci . . . minden rendben ment. :D
Tehat elertuk az allomast, ahol lekullogtunk a fold ala es metrora szalltunk, ami vitt minket egeszen a Central parki megalloig. Ott ugyesen ratalaltunk a Jazz on the park nevu hostelra, ami mar elore le volt foglalva. 25 oras ut utan vettunk egy frissito zuhanyt, majd elindultunk felfedezni a nagyvarost. Voltunk Menhettenben, ahol rajtunk kivul mindenki fekete volt. Ahogy setaltam menhetten utcain, tipikus filmbeillo jelenetek soraival talalkoztam pl. fekete fiucskak basketballoztak ilyen oriasi placcon :).
Aztan jartam a Broadwayon . . . :)))))))). Majd amikor a mekibe telitomtuk a hasunk es hulla uzemmodra valtottunk meg erot vettunk magunkon es mondvan ha addig elunk is bemegyunk a Central Parkba. Mar kezdett sotetedni, de a latvany megis valami leirhatatlan. GYONYORU!!!!!!!! Oda majd meg visszamegyek, ugyanis egy  teljes nap sem eleg a babarangolasara. Ja es nincsenek itt szunyogok :DDD.
Utanna elfoglaltuk a kaszarnyat, ugyanis a hostel azt a hatast keltette :D. Masnap reggel 7-kor keltunk, fel 8 kor reggeli, majd miutan bedobtam a reggeli kavemat cigivel tarsitva (mindezt New York utcain), kijelentkeztunk a hostelbol es elindultunk ismetelten a nagy utra. Metro-Port Authority majd onnan 3 es fel oraig tarto buszozas Honesdaleba. De lattam sok kisvarost, amik olyanok voltak mint a lila akackozi utcak . . . imadtam :). Ami borzaszto volt azon kivul, hogy rongyosra ultem a seggem (mert azert a buszozas mar nem olyan nagy szam mint a ropcsi :D)az, hogy durvan nagyra volt allitva  a klima :(, picit benathasodtam, meg kapar a torkom. :S
Honesdaleba jott ertunk Joe, aki elhozott a taborba. Nnnnna o mar nem beszel valami szepen, sooooot . . . gyerekeim . . . ugy hadar, hogy ne tudjatok :S talan minden 3. szavat ertem ( vagy meg keveset is mondtam :D ). A szavak veget teljesen elharapja, na sebaj, majdcsak belejovok :D

Most mennem kell itteni ido szerint este fel 6 . . . 6kor vacsi :D nyami-nyami :D. Igyekszem holnap is irni, meg minden nap :D.

Na csaaaaaaaaaavtok

11 megjegyzés:

  1. Fuh basszus tenyleg nem sporoltam :D

    VálaszTörlés
  2. Clawgyi drága, örülök, hogy minden rendben ment. Szinte csodának tartom, hogy nem késtetek le semmit - hihi. Azért megnézném én azt a rongyos popódat...jujjj :)). Egy dolog van, amibe picit belekötnék, hogy nem vmi élvezetes sötétbarna háttéren fekete betűket olvasni :D. Aztán várjuk ám mindennapi bejegyzéseidet, nem ám elsumákolni egy idő után... Pussz

    VálaszTörlés
  3. Szia Claudi, mond honnan tudod, hogy milyen a menyország? márt voltál ott. Egyébként tetszett a szöveged, nagyon jó. További jó holiday-t kívánunk. Anikó és Laci

    VálaszTörlés
  4. Kacsikám édes, örülök, hogy örülsz, h. én örülök :D. Hát igen, én is aggódtam, amikor az 1 órás átszállási idő lecsökkent fél órásra, de végülis megment :DDD. A kritikán már korrigáltam . . . a fehér betük jók lesznek? :D. Puszi haza, vigyázzatok magatokra!

    VálaszTörlés
  5. Drága Anikesz és Lacesz,
    a menyországrol csak elképzelésem van, de ez igencsak olyannak tűnt :D. Majd nyáron ti is meglátjátok . . . :).
    Örülök, hogy olvassátok a blogot . . . :). Hiányoztok ám :). Pissz-pussz

    VálaszTörlés
  6. Szia leány, nagyon tuti a szöveg csak igy tovább akkor az olvasásban nem szenvedünk hiányt, nagyon tutik a fotók az ilyen helyre nem kell profi gép mindegy mit kattintasz az tuti jó. Csak igy tovább Carie:-)))))))

    VálaszTörlés
  7. szia dragam, na vegre sikerult mindenhova regisztralnom... annyira hianyoztok, nagyon sokat gondolok ratok. Ittenem olyan boldog vagyok, hat eljutottal idaig. ha nem is irok minden nap, de olvasom a blogodat. Nem telik el olyan nap, h ne gondolnak ratok, h most mit csinalhattok, mi lehet veletek. Tegnap megneztem a vilagorat, most mar vilagos a dolog, szoval mig en gyurom a teteleket, te addig szunyokalsz... Ketrinnek is olvastam a cuccait, o is nagyon elvez mindent, szep kepeket kuldott o is. El se hiszem, h mar ott vagy es ur isten- ja bocsi, visszaszivom, csak oktoberben lesz meeting. Mar ott jar az agyam, h ha hazajottok, mi mindent fogunk csinalni... Nagyon vigyazz magadra, ja meg azt rohogtem,h a gettonegyedbe a negerek kozott elvesztel, vagyis h csak ti voltatok feherek, na de Clawdi ezt nem mondanam, kis kigyotestum.. Puszi, szeretlek, majd mag irok

    VálaszTörlés
  8. Jajjj cennyú Csabuskám, édes vagy nagyon. Hát igyekszem mindent közvetíteni, nameg persze a főbb momentumokat képekkel illusztrálni. H.I.Á.NY.O.Z.T.O.K . . . Sok-sok pusziiii :o). I love you

    VálaszTörlés
  9. Monyikám drága, nagyon kis ügyeske vagy, tudtam én, hogy előbb utóbb megoldod :). Én is nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek ha lehetőségem lenne rá mindenkit eljuttatnák ide . . . legalább egyszer!Annyira más itt minden . . . az emberek főként. Basszus ha te mész véletlenül neki egy másik emberkének, akkor is ő kér bocsánatot :DDD, itt mindenki mindenért bocsánatot kér, kedvesek, aranyosak, mosolygósak egyszóval hihetetlenül közvetlenek. Meg a városba is vannak akik köszönnek . . . :DDD. Ami még New Yorkba nagyon durva volt az a nyüzsgés, komolyan mondom szinte nem lehetett látni sétáló embert az utcán, mindenki rohant :D.
    Nekem is sokszor vagy-vagytok eszembe . . . jo lenne, ha ti is itt lennétek. Barátnok, barátok, a családom, macim, szeretteim . . . mind mind itt lennétek :) . . . de sajna nem, igaz ettől lesz más ez a nyár.
    Igen szivem, oktoberben . . . el sem hiszed milyen hamar itt lesz . . . egyszer csak azt vesszük észre, hogy a MammaMia-ban heringeskedünk :DDD.
    Hidd el, hogy tényleg fehér voltam köztük . . . ezek már nem is feketék voltak, hanem lilák :D.
    Vigyázz magadra nagyon és olvasd csak szorgalmasan a blogjainkat :D, puszillak and I love you too.

    VálaszTörlés
  10. Szervusz Clawdikám!!! először is nagyon nagyon örülünk, hogy éppségben megérkeztél a "nagyvilágban" (merthát voltak ugye otthon hülyéskedések hogy mi lehet a géppel nno) de szerencsére minden rendben zajlott... szóval akkor nagyon tetszett a repcsizés... látom a figurka is rajongott érte (adtál már neki valami szép nevecskét??? ) jaaa míg el nem felejtem, árpi köszöni szépen a képet a vasmadárról... képzeld,ugyanolyan típusú gép, mint a modell amit kapott tőlünk - mégnagyobb volt az öröm :-)) most megyek elolvasom a többi beszámolódat is... heheee... bizti izgik... szeretünk nagyon nagyon és vigyázzáááá magadra fusz... paszillunk Ranszi és Árpi

    VálaszTörlés