2010. június 22., kedd

Gyors hétfő

A tegnapi napom gyorsan elszaladt. Van egy ún. ütemtervünk, ami annyit jelent, hogy minenki minen napra (kiveve termeszetesen a szabadnapot) be van osztva különböző funkciókra. Tegnap dining room-os voltam Evgenyvel es Thomassal. (Evgeny egy orosz fiu, viszont az amerikaiak nem tudják kiejteni a nevét, ezért átnevezték Johnnak :D). Ez a beosztás annyit takar, hogy az ebédlőt kellett rendbet tartanunk. Az általam leginkább kedvelt beosztás egyike :). Eléggé kellemes meglepetés ért ugyanis úgy néz ki John még rosszabb angolból mint én :D. Tehát nem én vagyok a legrosszabb :D. És érdekes módon kezdem észrevenni, hogy nem mindenki olyan tökéletes, mint azt az első pár napban hittem. Valószinűleg betojtam és kicsit eltúloztam a helyzetet, meg lehet kicsit alább becsültem magam a kelleténél.
Délután a szokásos medence party, aztán kis napozás  . . . :D. Még amit szeretnék megemliteni az az, hogy ugye ebédlős beosztásban voltam . . . es előző este volt a limbos akcio . . . :))). Az amerikaiak sorra jöttek oda, hogy milyen lenyűgöző voltam :DDD. Legalább 15-en biztos megdicsTetek . . . dagadt is a mellem :DDD . . . jó érzés volt tényleg. :). Ja, meg volt aki megkérdezte, hogy nem balettozom-e véletlenül :D .  . . aranyosak :).
A muszak utan Mark bejelentette, hogy van egy meglepije szamunkra. Közölte, hogy menjünk a konyhába este 8-ra . . . nem kell pénz semmi, csak magunkat vigyük, semmi egyebet nem árult el :). Picit puccba vágtuk magunkat, mert hát ha akkor nem hát akkor mikor? (a puccba vágás annyit jelent, hogy levetettük az egyenruhát és utcai ruhába mentünk :D . . . furi volt :D ). A meglepetés valójában fagyit jelentett. Beültünk 2 személyszállitó furgonba és vittek a városba (Honesdalebe) az Ice cream cottage-hoz :D. Megleptek egy kevert gépi fagyival, amit legalább fél órán keresztül fogyasztottam, akkora adag volt. :). Kozben ment a móka, lett pár kép, a végén csatolom majd.
Amit még érdemes tudatnom az az, hogy 3 napja nem cigiztem . . . egyáltalán :D. Teljesen elvagyok nélküle . . . najo nem tulzok :DDD. Az ok, amiért nem szivtam valójában nem az, hogy hazaküldhetnek a táborból, hanem az, hogy ugye macik vannak a táborban, a tábor körül . . . és viszonylag nagy a készültség. Nem mertem bereszkirozni, hogy bebujok valami bokorba cigizni, ugyanis, nem szerettem volna nyugtató lövedékkel a fenekembe kábultan, félig összeesve magyarázkodni, hogy mit is keresetem a bokorba :DDD.
Meg az igazság az, hogy várom, hogy Sanyi megérkezzen, met ő is cigizik és bizom benne, hogy majd mutat pár bevállt rejtekhelyet :D.
Roviden, s tömören :) ennyi volt a nap.

u.i.: valamiert nem sikerult a kepeket feltoltenem. maj akkor legkozelebb. Sok puszi meg ölelés a családomnak, szeretteimnek, barátaimnak . . . csók Macinak! Hianyoztok

4 megjegyzés:

  1. A marhaa leanyka 3 napja nem cigiztel? Most mar ra ne gyujts nekem!!! Amikor haza josz, tisztara kicsereltek, mi??:))) Na, remelem nem. Annyit rohogtem a kigyotesteden, jajj fiacskam, latod h ott is felfigyelnek ra. Mar csak a discos tancodat kene nekik bemutatnod, meg a szemidet, neha- neha megvillantani, es mar veguk is lesz.:))) Na jo legy, es a kepeket meg varom. Sok puszi, es te is hianyzol.

    VálaszTörlés
  2. Bizony am, 3 napig nem cigiztem es sajnos keso mar, ugyanis mikor voltunk kint a varosba kettot elszivtam egymas utan, DE . . . azota sem cigiztem. Valahogy hozzaszoktam, hogy NEM :D. Pedig amugy lehetne suttyomba . . . de aaaa :). Dehogyis, maradok a regi aki voltam :D. Orolok, hogy sikerult mosolyt csalnom az orcadra Draga Monitam . . . a discos tanc is be lesz mutatva, csak legyen ra lehetoseg, azonnal megragadom :D. A szemit mar megvillantottam(elfeledkeztem magamrol), de csak neztek, nem tudtak, hogy miert acsargok :DDDD - vicces volt :D. Millio puszit kuldok Szivem :)

    VálaszTörlés
  3. Szervusz ides, először is nekem is rögtön a cigis dologhoz kell hozzászólnom: hát fiusz, büszke vagyok rád... jól bírod nélküle, és hidd el hogy minél kevesebbszer fog eszedbe jutni szerintem legalábbis... jó ez a tábor, leszoktat a káros szenvedélyekről e.. :D másik dolog a gumitested... előttem van ahogy limbózol... fiaaam amerikaik még ilyet nem is láttak szerintem... nem csoda h gratuláltak! Amúgy ami az otthoni dolgokat illeti(mondtad h irjunk már az itteni eseményekről is) hát holnap lesz a falunap ugyebár... hát fiusz ne szomorkodj hogy lemaradsz róla mert lehet h szar se lesz belőle, mert igen rossz idő van, és továbbra is rosszat mond.. ugyh kitudja mi lesz. Tegnap kikaptak az olaszok a szlovákoktól a vb-n... és ki is estek... szegény Zrazy,gondolhatod mit élt át...amugy ti ott követitek a vb-t? más érdekesség most nemjut eszembe, de majd ha történik valami, okvetlen tudatlak róla :D jaaa és plíz tegyél fel uniformisos képet is plíz, igen kiváncsi vaok milyen, oki?? aaddigis pusszantlak és hiányzol nekünk!

    VálaszTörlés
  4. Ittenii :) . . . jol beszelsz, bizony am . . . eskuszom egyaltalan nem jut eszembe a cigi, soha nem gondoltam volna :) . . . es abba is egyetertek, hogy nagyon jo ez a tabor :D.
    Next one: . . . gumitest . . . elotted van? Igen? :DDD, majd ha haza megyek csapunk egy limbos estet es akkor majdan elobe is ujra lathatod :D. Azt nem tudom, hogy lathattak e ilyet, avagy sem, de az igaz, hogy meg tegnap is kerdeztek felole, hogy mit atletikazom :DDD, meg allandoan a gimnasztikaval meg a balettal kinoznak :DDD . . . vicces, de amugy elvezem is :D.
    Igen tudom . . . a falunap :S I'm so sad
    :( . . . na jo azert kibirom, mert itt majdnem mindennap falunap van :))) . . . csakhat nem Veletek :S.
    Az olaszok durvak voltak, bar a szlovakok meg durvabbak(jo ertelemben) . . . :D . . . incredible :D. Gondoltam is bizony Zraz pajtira :). A VB-t folyamatosan figyelemmel kiserjuk . . . amikor az amcsik jatszanak az izgi . . . :))) . . . ne tudd mi van a terembe olyankor . . . nem hallasz mast csak: COME OOON . . . COME OOON . . . FUCK! :DDD
    Uniformisos kepbol most mar gondolom nem lesz hianyod, jol megadagoltam az oldalt . . . :)
    Koszonom,hogy irtal, csak igy tovabb :) es ha van valami gossip akkor tessek engem informalni :D.
    Sokat gondolok ratok . . . vigyazzatok magatokra pusziiik :D

    VálaszTörlés