2010. június 23., szerda

Walmartozas

sziasztok mindenki :)
Picit faradt vagyok es nagyon nem jonnek a mondatok . . .  a gondolataim osszevisszasagabol nehez ertelmes mondatokat fabrikalni, sot bevallom eleg nehez visszaemlekezni, hogy mi is volt tegnap :S . . . kezdjek felni?! :D . . . remenykedem, hogy mindez a keso estekig tarto heje-hujaknak tudhato be :D. Minden delutan elhatarozom, hogy lepihenek picit . . . eddig meg egyszer sem jott ossze :D . . . mindig akad erdekesebb aktivity :D.
Szoval . . . ami a tegnapi beosztasomat illeti, hat hmm nem tartozik a kedvenceim koze :). Takaritas . . . a kiscsajok (akik 2 nap mulva erkeznek es leszunk kb. 500-an . . . fuhhh) kunyhoit:) kellett felnyalni :D. Elotte termeszetesen a khm . . . hat nem kertelek, vegulis ez van . . . szovel elotte a WC-k kiglancolasa :))) meg az iroda rendbekapasa. Picit fura volt, ugyanis meg soha nem takaritottam pisoart :S - vegulis nem haltam bele. Es ez durva lesz, de konstatalnom kell, hogy a csajok bizony rendetlenebbek mint a fiuk :S - tudom . . . szornyu. Tovabba . . . az iroda takaritasa erdekes volt . . . ugyanis elmeletileg kaja ido alatt kellett, h. takaritsam, amikor a gorek tomik a fejuket, viszont nem vegeztem 20 perc alatt ezert picit furi volt a sok kockafej kozott gumikesztyube, vecekefevel meg felmosorongyal futkosni . . . :DDD. De nem gond . . . vegulis ez mindig erositi bennem azt, hogy igenis fontos dolog a tanulas . . . :DDD. Mindenbol le lehet vonni a megfelelo kovetkeztetest . . . just be happy :).
Amit meg meg akartam jegyezni, csak mindig elfelejtem . . . itt mindig mindenki hajat mos . . . de vicc nelkul. Lehet hideg, lehet meleg . . . az amcsik mindig vizes hajjal erkeznek az ebedlobe :))). Meg eddig nem fejtettuk meg a talanyt, de bizom benne, hogy majd valamikor feny derul ra :).
A masik kozlemenyem az, hogy bizony en vagyok itt az egyik rangidos . . . a tobbseg 19-21 kozott van, tehat en vagyok az annnyuk :D.
Tegnap erkezett egy ujabb csapat a konyhasok koze. 2 magyar lany, 1 cseh es 1 cseh fiu. Egesz fura volt, ugyanis az agyam mar elegge rahangolodott az angolra aztan a srac elkezdett hozzam csehul beszelni en meg allandoan angolul valaszoltam :D. Tud par szot magyarul pl. szazfogu szornyeteg :D - nem a legkonnyebb fajta :). A cseh fiu es a cseh lany egy par egyebkent. A kovetkezo vicces szitu az az volt, hogy ugye mi magyarok angolul kommunikalunk a szoban is, tekintettel az eltero nemzetiseguekre . . . viszont volt olyan, hogy csak magyarok voltunk ott es akkor is angolul duruzsoltunk, aztan persze leesett a tantusz :))) . . . ez mar szinte ilyen berogzodesse valt :D.
Este lehetosegunk nyilt Walmartba menni . . . amit termeszetesen nem hagytunk ki :). Jott a sarga sulis busz es robogtunk is be a varosba Honesdaleba. Nem volt semmi konkret terv amit venni szerettem volna, inkabb csak talan felmerni a terepet es az arakat :). Amit nagy izben elkerultem az az edesseges, sos, nassolos reszleg :D. Vettem egy konyvet, kis csopogos romantika . . . de izginek tunnik a tartalom alapjan. Amint lesz ra idom es kedvem, azonnal nekikezdek (Sweet memories) . . . karomra nem fog vallni az biztos. Nagyon jol szorakoztunk a vasarlas kozben . . . termeszetesen hoztuk a formank :D.
Egyebkent nagyon jol erzem itt magam es annyira nagyon tetszik az, hogy mar egy hete itt vagyok (fel evnek tunik :D ) es a tabor minden napra szervez valami kis meglepit, kis kiruccanasokat :D - tenyleg nagyon elvezem.
See you soon,
Puszedliiiiii mindenkinek!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése