2010. június 28., hétfő

Ket nap osszefoglalasa

Tegnap a prep.-re voltam beosztva, ami a kaja elokesziteset jelenti. Viszont nem sokaig tartott a dolog, azonban jott egy sokkal-sokkal jobb :)))) . . . cukraszkodnom kellett. Rafaellel (a mexicoi fiu) ketten kerultunk ebbe a beosztasba. Nagyon vicces volt az egesz nap. Kiindulva abbol, hogy Rafa mindig mindenen nevet . . . meg alapbol, lehet vele hulyeskedni. Kb. 1 oras munka utan ugy neztunk ki mint a malacok :DDD, a tornacipomtol kezdve a fejem bubjaig maszatos voltam . . . durvaaa :DDD. Delutan Parfe-t keszitettunk, tehat ehhez kellett a kremet megcsinalni, ja meg muffint sutottunk . . . 300 drb-ot :D. Mikor vegeztunk nagy dicseretet kaptunk, hogy szepek lettek a muffinok, meg hogy milyen ugyesek vagyunk :D. Meg annyit ehhez, hogy a nap kozben kb. 2-3x at kellett oltoznom mert mar ramszoltak, hogy nagyon ramatyul nezek ki :DDD. A hajamat mindenkeppen meg kellett mosnom . . . tiszta dzsuva volt :DDD. 
Este staff night volt  . . . ami annyit jelentett, hogy osszeultunk az ebedlobe es jokat poenkodtunk :D . . . tenyleg nagyon jo a mi kis nemzetkozi csapatunk :D . . . Sanyi mondta (aki visszatero), hogy mar most jobban erezheto a csapatszellem, mint tavaly :). Ettem Csurito-t es kozben tanulgattam spanyolul :D.
Kepzeljetek elkezdett noni a bolcsesseg fogam . . .  ami teszem hozza rohadtul faj, viszont egesz jol hangzik, hogy amerikai bolcs leszek :D. Az egyik szobatarsnomnek el is magyaraztam a bolcsesseg fog novekedeset s az altala okozott kellemetlenseget :DDD . . . jo volt, mert megertette :DDD. Igaz a bolcsesseg fog okozott nemi nehezseget, de vegulis diadalmaskodtam felette :DDD.
Ma Afternoon shift-es voltam, ami delutani muszakot jelent. Az ebed elott 10 percel nyiltak ki a szemeim . . . :S. Gyors keszulodes es mar az ebedloben is voltam :). Vegre kialudtam magam :D. A delutani muszaknak az a hatranya, hogy amikor mindenkinek szunetje van, akkor nekem dolgoznom kell :S. Viszont elonye az, hogy nincs olyan forgalom a konyhaban, nem kell kapkodni, szep nyugodtan vegezhetem a dolgomat. Igazabol majdnem egesz delutan uborkat pucoltam s azt karikaztam :). Zoldseges izeket kellett feltolteni. Pucolgatni, karikazgatni, kockazni . . . :))). Delutan on call-on voltam ami annyit jelent, hogy a snack-et kell osztogatni. Ma speciel volt alma, szep magyarosan nanuk:) -  (kesiareknak meg kulon Boni is :D ), meg Ice cream sendwich. Ebbol mindenki valaszthatott egyett . . . A kicsi lanyok (olyan 4-5-6 evesek) nagyon aranyosak, olyan szeretnivalok. Minden erdekli oket . . . *AZ MICSODA? ES AZ MIBOL KESZULT? SZERINTED MELYIK A FINOMABB? KAPHATNAK ABBOL . . . VAGY INKABB AMABBOL :)))* de tenyleg nagyon edesek :))). Erdekli oket, hogy ki vagy, mi a neved, honnan jottel, miert jottel ilyen messzire? :DDD, minden!
Amig a lanyok vacsoraztak, Mark odajott s megkert, hogy en meg Petr menjunk ki az ebedlobe, ugyanis mi fogjuk begyujteni a tanyerokat. Ott szobroztunk majd a nagy tomeg elott bejelentette a mikrafonba, hogy: *Ma a tanyerokat Claudia fogja szedni, aki Europabol, Szlovakiabol van es doktornonek tanul* :DDD . . . imadlak Mark :DDDD - gondoltam :D. Mert ugyebar itt minden konyhas egyetemista, meg foiskolas . . . anelkul nem is lehetne itt . . . hiaba kell a mosogatashoz a diploma :DDD. Nem tudom miert mondta, hogy orvosnak tanulok, de bizony voltak olyanok, akik elotte nem nagyon koszontgettek, viszont ezek utan csak ugy vigyorogtak ram :DDD. Kesobb Mark odajott es azt modta, ha barki barmit kerdez . . . orvostanonc vagy . . . mondom OK :))).
Eleg faraszto volt a nap, mar csak azert is mert egesz nap talpalok . . . a csukam talpa mar kezd kilyukadni :( . . . sokat kell jonni menni. Amiota itt vannak a kislanyok mozgalmas az elet, de en szeretem, legalabb nem a semmitevesbe faradok el . . . meg en alapjabol veve szeretek dolgozni (dolgos csaladbol szarmazom ugye mamino :D ). Sokkal jobb, hogy mindenkinek megvan a feladata es nem kapkodjuk egymas elol a munkat :D.
Most lepek, holnap a Dish room-ba leszek = mosogatas. Kemeny nap lesz . . . sok gozzel, meg trutyival :). De a hangulat miatt nem aggodom, az mindig segit elviselni a munkat :DDD. Holnaputan Day off ismet, szabadnap . . . de nem rohanok annyira elore.
Mindenkit puszilok sokszor.
Parangariqudirimiquaro :DDD

3 megjegyzés:

  1. No, má rámszótak, hogy óvassak ide 1 kicsit, mer baj lesz! Hát mit mongyak, a uborkás muffjaidot leszámítva, nem sújos óvasás ez a blog! Felszines és idegen! Hijányzú ithon, ám ezt nem waok hajlandó betuknek mondanyi. Nem érzem ebbu a blogbú a klawdit, elóvastam, de nem lett konyebb a lelkem. Ez leíráso a napodnak, de semmit se mond rúlad. Hun vannak a gongyaid, konyeid... Nekem itt van a Anita, Aniék, mégse egy a csorda, még ha nem is vótunk suve-fove 1utt. Kintmaradná? ...vagy gyunné haza? Lehet hogy ott megszabadútá sok gondottú, de van ithon sok jó is, hugyan látod??? Sok ember óvas ide, így vigyázú a szádro. Felszines ez a blog, és hijányodot nem pótúja 1 picit se. (fáj is ez a blog, és nem tudom hugyan bírja elvisényi a Tomi. Fáj, mer vadidegenek veszik ki a részukot abbú ami nekunk jár... BELLED!) Nem igen fook sokat ide óvasnyi, nagy kaland, hát élvezd, oszt várunk haza...és bízzuk, hogy ezek a emberek, hejek és érzések nem szebbek min mink...
    P.S. Nem nyáron kollot vóna elmenned! :( Lehet hogy ithon nem ojan izgalmas, de el el megyunk moziba (czinemábo!), vótunk álotkerbe (animalgardenbe), falunap (villágedaj) meg sportnap(csaknekemnekojjondaj), leugrunk a balcsira(balcsilake)... sokat emlegetunk, hogy itt lehetné velunk... :)
    http://www.youtube.com/watch?v=M4jBir34guQ
    http://www.youtube.com/watch?v=TJTfU5_PqG4

    ne hadd hogy lehangújalak! Nagy buli ez, csak mérges waok, hogy nem waunk részei!

    udv

    VálaszTörlés
  2. csatlakoznék Andrej mondandójához...........már most nagyon várom mikor ujra találkozunk....nagyon hiánzol nekunk :(

    VálaszTörlés
  3. Draga Andreszom, . . . meg mielott bovebben kifejtem a dolgokat . . . szoval, khm Teeeee hüüüüüüülee . . . egészet végigvisítottam, a 2 link meg hal volt a tortan :(. Olyan szivszorito . . . :(. Tudom, hihetetlenul hangzik, de a kommented elotti napon az Oceant dudorasztam egesz nap es a makarskas kirandulas pillanatai sorra villogtak be. Erre tessek . . . egyre jar az agy. A Country road durva . . . visííítás volt végig :( . . . maga a szoveg, meg bevillogtak a discos emlekek, amikor elkezdtem veletek csavarogni . . . Csillag meg igy :) . . . amikor meg ugy kertetek ki, hogy mehessunk egyutt bulizni. Errol a szamrol mindig azok az emlekek villannak be.
    Kicsit zokon vettem, hogy felszines a blog es idegen . . . :( . . . "basszus" ne szorakozzaaaa . . . hat fijam ez van, ez tortenik velem. Az erzesekrol nem szivesen beszelek . . . szinte soha . . . Macinak se, anyueknak se. Mert az igazsag az, hogy nagyon jol erzem magam, az meg, hogy hianyoztok az termeszetes. Nem szeretnem, ha a honvagy a hatalmaba keritene, igy amint csak egy pillanatra is kezdek azon gondolkodni, hogy milyen lenne most otthon, Macival, a csaladommal, baratokkal abban a pillanatban at is valtok . . . mert ertelmetlen . . . nem mehetek haza. Nem tudok haza menni amikor csak akarok ezert probalom az itt eltoltott idot a leheto leginkabb elvezni a jo es szep dolgokra gondolni, minnel tobb embert megismerni, minnel tobb elmenyben reszesulni. Nem hagyhatom, hogy a gondolataim a hatalmukba keritsenek, talan ENNYI az erzesekrol.
    Konnyekrol talan annyit, hogy ritkan torik el a mecses . . . amikor Macival meg anciekkal skypolok, akkor mindig . . . mar csak a puszta latvanyuk is felkavar. Meg valamelyik nap borultam ki picit, ugyanis mar 2 napja keszultem a varosba, de olyan beosztasom volt, hogy nem jutottam ki, oszt tudod, májki elotti napokban kisse erzekenyen erintett. Megitattam az egereket, elszivtam egy szal cigit megneztem a kepeket a gepembe es maris minden a legnagyobb rendben volt :) (a szuloi balosak is itt vannak :D, meg egy csomo kep rolatok is :D ).
    Igen, mondatom megszabadultam par gondterhelo tenyezotol . . . de ezt gondolom tudod :S. Viszont ennek ellenere sokat gondolok arra, hogy mi lehet otthon . . . mindent osszevetve hatarozottan nyugodtabb vagyok itt (ami azt a bizonyos tenyezot illeti).
    Ha szeretnel angolozni, gyere skypra, iderendelek egy amcsit es beszelgethettek . . . a legjobb modja a nyelvtanulasnak az aktiv kommunikacio ezt merem allitani :D. Eddig azt hittem tudok angolul . . . az elso heten megvaltozott a velemenyem :S . . . monstanra mar kezdi felutni fejet a rejtett tudasom es olyan szavak jonnek elo, amelyekrol nem is tudtam, hogy tudtam . . . erted?! :DDD Most mar egyre gyakrabban jar az agyam angolul, almodok is angolul :D . . . es mar mindenkit megertek :D, az amcsikat is hal Istennek. Komolyan mondom az elso heten valami afgan cseledlanynak ereztem magam, akinek a tarsasagaban barmit mondhatnak, mert ugyse erti :D. Vicces volt :D . . . meg rohadt szar is :D. Mostanra mar odaig jutottam, hogy viccelodok meg tudom totalisan magamat adni :D . . . mar a tobbi csaj is májkizik :D . . . meg ismerik a grimaszaimat . . . a szaj lebegtetest :D.
    Szo ami szo, tenyleg nagyon hianyoztok, de ebbe bovebben nem akarok belemenni mert mar gordulnek is a konnyek :(. Nemsokara oktober oszt mehetunk czinemaabo meg ZUU-ba :D, meg megyunk majd csorognyi egyutt, meg soppingúnyi meg jácconnyi . . . sokat jácconnyí Aniko hallod?! :D
    Amugy elhoztam a Gudbáááj partyrol maradt vicces lufi leengedett modosulatat :DDD . . . itt lapul a polcomom es mindig vetek ra egy pillantast :). Meg itt van a karkoto is . . . mindig abba villogok, ha valahova kiruccanok :D.
    Mindenkit puszilok, olelek Clavgyisan csimpaszkodva . . . meg kuldok sok könyök masztit :DDDD.
    Pussz-nyussz . . . szep nyarat, jo balcsizast, meg jo Parizsozast . . . oszt nemsokara megjelenek. Es azííí neha tód ide a kíped lecsäkkúnyi a blogot meg igenis elvarom hogy vrájtingújá szamtájmsz :D.

    Aniko mindez Neked is szólt es megigerem mar tenyleg irok vissza mailt :D

    VálaszTörlés