2010. június 17., csütörtök

Életjel . . .

Ma annyi sok minden tortent, de sajnos mar nincs erőm leirni. Délelőtt volt egy kis munka a mosodában, ebéd, utánna kis orientáció a személyzeti munkasoknak, hogy mit szabad és mit nem. Délután pedig jött az amerikai sárga sulibusz és aki akart bemehetett Scranton-ba. Kb. háromnegyed órácskára volt a tábortól. Kb. 4 - től 9-ig voltunk ott. Ennyivel nem ússzátok meg, ugyanis kisebb katarzist éltem át és csak annyit tudtam kimondani: IMÁDLAAAK AMERIKAAA :). Leírhatatlan . . . holnap részletes beszámolót adok, képekkel illusztrálva . . . olyan igazi nagyvilágis képekre tessék számítani :).

Akkor holnap, BUENAS NOCHES :)

3 megjegyzés:

  1. Jaj fiacskam engem mar teljesen felcsigaztal. Valami sztarral talalkoztal? vagy hasonlo? Kuldd mar a kepeket, mert megol a kivancsisag.

    VálaszTörlés
  2. Ja es az anyum meg az apum (Sher, Jagger) tegnap kerdeztek feloled, mutattam nekik a kepeket, el voltak ajulva, h milyen klassz minden, es sokszor puszilnak es Jagger uzeni, h vigyazz magadra es csak tanuld a nyelvet.

    VálaszTörlés
  3. :DDDD eeen is megkaptam a monikaank uzenetet, ohm... vagyis jaggereet :D
    klavgyi ingem jooo keepek :) alig varom h egyutt partizzunk a varosokbaaaan :))))))
    ahogy olvastam, asszem kaja tereen jobban jartam :) meg szobaval, is mert no kaszarnya effektus hihi :) az a fiuknak jutott :))))
    pusziiiiiii
    p.s.: fogok meeg irkalni neked ide aaaam :)

    VálaszTörlés