2010. június 24., csütörtök

A szabadnap elotti nap :D

Az elozo bejegyzesemet szeretnem meg kiegesziteni par mondattal :D. Nagyon tetszik ez a tabor, ugyanis, komolyan nem volt meg este program nelkul . . . mindig van valami meglepi :D . . . olyan izgi :))). Es amit nem fogtok elhinni . . . az a kovetkezo: a munkat a konyhaban este 7 kor fejeztuk be, a furgon pedig 7:10 kor indult, ugyanis fel 8-tol kezdodott a vetites . . . eeeees elkeszultem, halljatoooook eeelkeszulteeeeem :D. Reggel is kb. negyed ora alatt kapom ossze magam . . . csak, hogy minel tobbet aludhassak. Tudom kedves szeretteim . . . HIHETETLEN, DE igaaaaz :)). Na jo vissza az eredeti temahoz . . . :) . . . mivel csak a konyhasok voltunk hivatalosak moziba, ezert nem a sarga busszal mentunk hanem 2 furgonnal. Mi Markhoz kerultunk . . . a masikat Joe vezette. Teljesen ugy nezett ki, mintha Mark az apank ( apank . . . :DDDDD ) lenne, aki bepakolta a kolykeit egy autoba s elvitte oket megmoziztatni :). A film utan ismet furgonba szaltunk majd miutan mindenki helyet foglalt Mark hatrapasszolt egy karton m&m cukorkat . . . :))))). Eskuszom mint a gyerekek . . . :). A tomeg termeszetesen nagy oromujjongassal fogadta a nassolnivalot. Amint visszaertunk a taborba mondtak, hogy jelenesunk van a konyhan (kb. este 10 lehetett) . . . a valtozatossag kedveert mi mas is lehetett volna, ha nem snack :DDD . . . mindenki kapott egy csomag chipset, hogy kibirja az ejszakat :D. Na szep . . .:))).
Vegre Sanyi is megerkezett a taborba, igy mar nem en vagyok a legidosebb . . . bibibiiii :D.

Ok, akkor a mai nap: hat ez nem az en napom volt, az mar egyszer biztos. Nyugi . . . nem depresszio, nem melypont . . . csak annyi, hogy mindent szettortem, mindent leejtettem, minden ramdolt . . . minden - minden volt ma. En nem ertem miert :S . . . egyebkent a hangulatommal nem volt gond. Elpoenkodtuk a napot a konyhaba. Ma Preparation pozicioba voltam, ami az elokeszitest fedi. Minden ami kaja, ill. ami a kajalashoz kell a konyhaban azert a prep.-es a felelos. Ez szinten a kedvenceim egyike :). Delutan meg gyorsan felnyaltunk egy gore szobat :) aztan telle-belle . . . ezt feltolteni, azt felszeletelni, amazt kiegesziteni :).
Delutan azonban Mark ismetelten tett egy bejelentest, ami az estere vonatkozott . . . TALENT SHOW . . . juppijjjajjoooo. Ilyen ki mit tud szeruseg, ami a kinti szinhazba vagy mibe kerult megrendezesre. Buszkek is voltunk a fiuinkra ugyanis kozuluk Thomas gitarozott, Flyus enekelt, Petr pedig aszisztalt nekik a mikrofonnal . . . jol meg is tapsoltuk oket :D. Sok mokas produkcio volt . . . volt koztuk par Bikicsunaj :), de bizony voltak egesz tehetseges emberek. A lovas lanyok is bemutattak egy produkciot . . . picit meresz is volt, ugyanis egy igazi paci is szerepet kapott. Felvezettek a lovacskat, amelyiknek szegenynek az oldalara ra volt irva ez: SAVE THE HORSE, RIDE THE COWBOY :)))) hatttoooo naaaa, haaat igen. :) . . . *VEDD A LOVAT, LOVAGOLD A COWBOYT* . . . vedd, mint ovd es nem mint vasarold :) . . . csak hat ugye nem tudok ekezetet rakni, mert lusta voltam idehozni a gepemet :S.
A talent show vegeztevel itt dekkoltam a gep elott, amikor jott Tania, hogy azonnal menjek vele . . . az emeleten ugyanis az orosz csajok tanckoreografiat tanitottak . . . igy hat csatlakoztam :D. Picit mar bant, hogy olyanokat irtam roluk . . . de tenyleg nagyon kiszamithatatlanok . . . egyszer ha fuluk nem lenne a szajuk korbeerne a fejuket, masodszor meg olyan furak . . .
Holnap day off, ugyhogy ma konnyen legenykedem :D (bar minden nap legenykedek este . . . reggel mar kevesbe :D ). Kb. ejjeli negyed 12 van es nincs egy oraja, hogy bedobtam egy pohar kavet . . . :). Jolvanna . . . ehes voltam nagyon s enni mar nem akarok ilyenkor, viszont a sima vizet se kivantam :D.
Amikor felmentem a konyhaba kaveert lecsipett Peter . . . aki egy negyvenvalahanyeves szervezo szeruseg itt. O a program felelos vagy micsoda. (A korat neked emeltem ki Macikam  . . . jo?! :D ). Egyebkent o japan es 13 eves kora ota Philadelphiaba el. Matek tanar es essskuszom orom ranezni, mert mindig mosolyog a kis szemeivel :D. Legalabb fel orat beszelgettem vele . . . tok jo volt :D. Elmeselte, hogy huszonnemtom hany eve mar a tabor tagja. Meg mondta hogy volt mar Lengyelorszagban, meg Csehorszagban . . . aztan Szlovakiarol erdeklodott, hogy mi latnivalo van ott . . . :D. Jajjj ezt meg muszaj megemlitenem . . . be kell, hogy valljam, eleg tumpak az amerikaiak . . . basszus valamelyik nap az egyik lany kerdezgetett, hogy honnan vagyok stb. . . . miutan mondtam hogy Slovakia, elkezdte bizonygatni, hogy igen, o mar hallott rola meg hogy igy Csehszlovak meg ugy Csehszlovakia . . . :DDD. Mikor kozoltem vele, hogy ez a ketto mar nem egy, hogy ket kulonbozo orszag . . . ugy nezett ram, mint amikor a gyerek megtudja, hogy valojaban nem is letezik a mikulas meg a jezuska :DDD. Durvaaaaaaaa :SSS . . . picit le vannak maradva . . . :D
Mint mar emlitettem holnap szabadnap . . . egy csomo terv van mar . . . a holnap zeneje azonban az, hogy majd melyik kerul megvalositasra :D.
Legkozelebb holnap . . . . csa-csumi-csoteszta :DDD, puszilok-nyuszilok mindenkit. Joejszakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése