2010. június 18., péntek

A tabortuz es a melypont . . . :S

Igyekszem nem annyira szethuzni a bejegyzeseimet, mert kulonben elvesztem az olvasoimat :S. Szoval ma 2 reszletben dolgoztunk reggel fel 10-kor reggeli :), aztan a taborozo kislanyok (akik majd csak ezutan erkeznek majd) fahazait takaritottunk - pfff ramaty, de errol azt hiszem szot se tobbet :). Aztan par oras peheno, majd a konyhaban serteperteltunk. Szerettem volna skypolni ancikamekkal, meg vegre Macimmal, de sajnos ez lehetetlen volt, ugyanis allitolag nalunk valamifele vihar volt, s ennek kovetkezteben kiugrott a netunk :S . . . rossz volt mert mar ugy rakeszultem. Sebaj, majd holnap - REMELEM. Tenyleg jo lenne mar latni a csaladomat, meg Macimat :(.
A melypont szo olvasasa senkit ne ejtsen ketsegbe . . . nem volt veszes. Tomoren s gyonyortelenul annyi, hogy ramjottek a nyelvi nehezsegek okozta beka segge alatti  hangulat :S. Picit elkeseredtem, aztan csajok megvigasztaltak, h. meg nincs egy hete sem, h. itt vagyok . . . adjak idot neki. A problema tobbek kozt az, hogy ugye van egy szemelyisegem, ami akarva s akaratlanul vagyok . . . viszont angolkent egy teljesen mas ember vagyok . . . ez a teny rohadtul felzaklatott, h. nem tudok megmaradni onmagamnak :S. Nehez ezt igy leirni, lehet teljesen erthetetlen igy?! Nem is tudom . . . aaaa, szot se tobbet errol, majdcsak kialakul :).
A munka utan kozos program volt . . . nem volt kotelezo, de mi nem hianyozhattunk :). Kulonbozo amcsi jatekokat jatszottunk (en csak egy ideig:) ), tipikus volt . . . a sikongatasok, a nyuzsi-mozsi. Utanna tabortuz volt a tonal, ahol  szinte mindenki ott volt, oriasi felkort alkotva elvezhettuk a musort :D. Volt enek, tanc, mindenfele vicces es jo dolog - elveztem :D. Utana az egesz tarsasag osszekarolkozott, osszeolelkezett es enekeltunk (vagyis csak ok, mert en nem ismertem a szoveget). Bucsuzoul este 10-kor mindenki kapott egy malyvacukrot (vegre ezt is megkostolhattam-nagyon fincsi, csak nagyon edes is :D).
Holnap szabadnap (igen holnap, senkit ne tevesszen meg a ket bejegyzes, muszaj volt behoznom a lemaradast :) ) es remelem mar menni fog az otthoniak netje, ugy vaaaaarom mar :D.
Puszoooooooooooo

u.i.: ettem igazi amerikai palacsintat juharsziruppal :DDD - fincsiiiiiiiiiiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése