2010. június 23., szerda

Mizi-Mozi :o) . . . A Team

Ma szinten az ebedlobe voltam beosztva 2 oroszlannal :DDDDD (korrekt: 2 orosz lannyal :D). Ezt nem hagyhattam ki. Az orosz csajok viszonylag furak, eleg munkakerulok, illetve a csiga valoszinuleg megirigyelne a lassusagukat, ami a munkaelant illeti :D. Tovabba meglehetosen zarkozottak . . . aaa nem is ez a megfelelo szo, talan inkabb a hangulatingadozas ami leginkabb jellemzi oket. Van itt 5 oroszlan :D, abbol 3 meg elmegy, de van 2 szamomra kulonosen fura egyed. Ezt azert volt fontos tudatni veletek, ugyanis azzal a ket fura lionnal kerultem egy munkakorbe a mai nap :S. Mar tegnap azon aggodalmaskodtam, hogy hogy fogom tulelni :S. Hat a Fenti elintezte, ugyanis nemsokkal a munkakezdes utan Mark bezengte, hogy ki kellene takaritani par cabint es mit ad Isten . . . bizony am, nekik is menni kellett :D. Igazabol az osszes nolenynek mennie kellett takaritani, en voltam az egyetlen aki a konyhaban maradhatott :DDD . . . boldog is voltam nagyon. Egyetlen nolenykent alltam a sarat es csinaltam az ebedlot a mosogatassal meg egyebbel egyutt. Tehat oroszlanok letudva :D - na jo azert ennyire nem rosszak ok, picit mar eltulzom a helyzetet.
Meglepi ma sem maradhatott el :DDD jupijjjajooooo . . . moziba vittek minket. Termeszetesen szinten nem kellett a dolcsi :D. Az *A Team*-re mentunk egysegesen. Nem vagyok szupercsapat rajongo, de mondjuk meg lehetett nezni . . . volt benne par jo poen :D. Vegulis ajandek lonak ne nezd a fogat :).
Mennem kell . . . puszi mindenkinek.
Holnap reszletesebb leszek . . . ne feljetek :DDDD.

6 megjegyzés:

  1. Szia drága, nem tudom a taggyira e-mailodra kultem uzit - megkaptad? Vagy máshova kell írnom? Puszi hiányzol.

    VálaszTörlés
  2. Szia Edesem, igen-igen megkaptam, maris valaszolok! Nagyon jol esett, h. irtal, koszonom szepen :D. Ti is nagyon hianyoztok . . .

    VálaszTörlés
  3. Hello clawdi fisz, éppen tegnap mondtam a Zraznak hogy úgy olvasom a blogodat mintha könyv lenne, totál beeleélem magam a kalandjaidba meg elképzeelem a szitukat!iggen nagy, csak igy továább, nyomass ide mindent-e :D

    VálaszTörlés
  4. Szervusz Ranszvikam :) . . . tudom, hogy mar sokszor leirtam, de tenyleg nagyon orulok, hogy kovetitek a blogomat, igy legalabb tudom, hogy igenis van ertelme rendszeresen firkalnom ide :D. Igyekszem Veletek megosztani mindent, ami emlitesre melto :) . . . ugyhogy csak szepen olvasd a konyvet :D. Sok puszi Nektek

    VálaszTörlés
  5. Nahát nahát A-Team, itthon elmenekülsz a tévé elöl ott meg kelett nézned, :-)))))

    VálaszTörlés